Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Vliv komparace cen spotřebního zboží v řetězcích na chování spotřebitelů v Jihomoravském kraji
Hošek, Ondřej
HOŠEK, O. Vliv komparace cen spotřebního zboží v řetězcích na chování spotřebitelů v Jihomoravském kraji. Brno, 2014. Bakalářská práce. Mendelova univerzita v Brně Bakalářská práce se zabývá možnostmi nového nástroje na porovnávání cen v maloobchodních řetězcích. Hlavním cílem bakalářské práce je za pomoci marketingového výzkumu zjistit, zda mají spotřebitelé o tento nový nástroj zájem. Sou-částí práce je analýza konkurenční nástrojů, zjištění zájmu spotřebitelů a návrh strategií zavedení nového nástroje. Na základě provedených zkoumání je možné doporučit strategii zavedení nového nástroje na porovnávání cen a provést eko-nomické zhodnocení vybrané strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.