Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Marketingový mix multikina Cinestar v Českých Budějovicích
Kašparová, Barbora ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá vývojem multikin, současným stavem na trhu multikin v České republice, vymezuje pojmy marketing a marketingový mix a zaměřuje se na marketing služeb. V praktické části se zaměřuje na marketingový mix multikina konkrétního provozovatele - CineStar v Českých Budějovicích. Cílem práce je analyzovat jednotlivé prvky marketingového mixu tohoto multikina, zhodnotit je, případně doporučit možná vylepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.