Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Učím se říkat ty
JANÁČKOVÁ KOJANOVÁ, Hana
Cílem práce je nabídnout možnosti využití pedagogiky Franze Ketta v předškolním vzdělávání v České republice. Teoretická část práce se věnuje vývoji pojetí dítěte a představí specifika pojetí dítěte v Celistvé na smysl zaměřené náboženské pedagogice Franze Ketta, jeho aplikaci v koncepci Učím se říkat ty a vliv na fungování mateřské školy. Těžištěm výzkumu byla pozorování dle předem stanovených kritérií v mateřských školách regionu Schlanders v Jižním Tyrolsku. Pedagogika Franze Ketta a její principy jsou podstatou zdejší koncepce (programu) vzdělávání. Zformulované možné přínosy této koncepce lze doporučit pro praxi v mateřských školách v České republice. Na základě závěrů byl navržen školní vzdělávací plán ?Nikdy nejsi sám?.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.