Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Analýza konkurenční pozice vybraného podniku
ZAJAC, Aleš
Předmětem této diplomové práce je zhodnocení konkurenční pozice vybraného podniku. Pro určení pozice byly použity strategické metody, které slouží k analýze vnitřního a vnějšího okolí podniku. Konkrétně se jedná o tyto metody: analýza konkurentů, Porterův model pěti sil, SWOT analýza. Použita byla také analýza spokojenosti zákazníků. Dále byla aplikována část metod z finanční analýzy ke zjištění finančního zdraví podniku. V závěru práce je zhodnocena současná pozice podniku na trhu a navrhnuta opatření, která by napomohla ke zlepšení konkurenční pozice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.