Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Sociální sítě, uživatelé a marketing
Kobrle, Daniel ; Palovská, Helena (vedoucí práce) ; Mildeová, Stanislava (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou internetových sociálních sítí a jejich vztahu s uživateli. Dále se věnuje jejich výdělečnému modelu a marketingovému využití. Cílem je vytvořit přehled o procesu vzniku a vývoje sociálních sítí v ČR a ve světě, důvodech jejich vzniku a analyzovat jejich nynější výdělečný model. Cílem je také popsat příležitosti sociálních sítí v podnikání, zejména možnosti jejich využití k inzerci, propagaci produktů a řízení vztahů se zákazníky. Tato práce popisuje jednotlivé typy reklam a jejich vlastnosti, dále pak analyzuje nejvýznamnější sociální sítě působící v českém prostředí a ukazuje jejich specifika v oblasti marketingu a příležitosti, které skrývají pro firmy hledající nové zákazníky či zaměstnance. Je zde také analyzován vztah mezi sociálními sítěmi a uživateli, ovlivnění uživatelů sociálními sítěmi a jejich vliv na spotřebu. Dále je zde popsána problematika zpracování osobních údajů, rizik a hrozeb sociálních sítí. Následuje průzkum pohledu uživatelů na nejvýznamnější českou sociální sít a z něj plynoucí doporučení. V této práci najdete rady a doporučení, jak využít příležitostí, které sociálních sítě nabízejí v oblasti propagace produktů a komunikace firem se zákazníky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.