Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Specifika komerčních komunikací ve Vietnamu
To, Bich Ngoc ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Diplomová práce se zabývá trhem komerčních komunikací ve Vietnamu a vymezením jeho specifik. Vodítkem pro porovnání je český trh komerčních komunikací. První kapitola se zabývá teoretickým východiskem pro celou práci. Šest forem komerčních komunikací (Reklama, Direct Marketing, Sales Promotion, Public Relations, Sponzoring a Online komunikace) je zařazeno do širšího rámce marketingové komunikace. Druhá kapitola seznamuje čtenáře s Vietnamem, důraz je kladen na ekonomickou situaci země, historii a kulturu. Třetí kapitola poskytuje informace k pochopení vietnamského spotřebitele z pohledu jeho kulturních dimenzí a spotřebních trendů. Je zde uveden rovněž příklad segmentace spotřebitelů podle věku. Čtvrtá kapitola charakterizuje trh komerčních komunikací ve Vietnamu. Popsán je reklamní řetězec a jeho fungování. Pozornost je věnována právní regulaci trhu komerčních komunikací. Dále jsou vymezeny u jednotlivých forem specifika na tamním trhu. Cenné informace pro tuto část práce poskytli odborníci komerčních komunikací ve Vietnamu. Poslední kapitola zužitkovává poznatky dané problematiky na příkladu analýzy televizní kampaně mezinárodní značky ve Vietnamu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.