Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace nové sociální sítě
Stibůrek, Ondřej ; Stráníková, Martina (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je vyhodnotit nejlepší nízkonákladovou marketingovou metodu reklamy a navrhnout, jaká metoda je nejlepší pro rozšíření povědomí o nové sociální síti. Při zpracovávání této práce bude probíhat spouštění a optimalizování webové stránky www.pudeto.com, na které tyto metody také aplikuji. Zhodnocení této metody bude probíhat za pomoci poměru rozdaných reklamních prostředků a jejich konverze v uživatele na webové stránce či počtu zobrazení stránky. Tato práce neobsahuje výsledná data z těchto postupů, ale pouze návrhy řešení.
České ženy na cestě k emancipaci
Horáková, Klára ; Poláčková, Jana (vedoucí práce) ; Vlková, Dana (oponent)
Magisterská diplomová práce "České ženy na cestě k emancipaci" pojednává o změnách české společnosti, ke kterým docházelo zejména během 19 až 20. století a které se promítají i do současné české společnosti. Tato práce se zabývá aktuálními genderovými tématy ve vztahu k politickému dění a rovným příležitostem mužů a žen ve veřejné, ale i soukromé sféře života. Práce se zabývá třemi hlavními tématickými okruhy. První se věnuje historickému vývoji a tradičním pohledům na úlohu žen a mužů, druhá oblast je zaměřena na éru socialistického Československého státu a třetí část se zabývá současnou českou společností.
České ženy na cestě k emancipaci
Horáková, Klára ; Poláčková, Jana (vedoucí práce) ; Vlková, Dana (oponent)
Magisterská diplomová práce "České ženy na cestě k emancipaci" pojednává o změnách české společnosti, ke kterým docházelo zejména během 19 až 20. století a které se promítají i do současné české společnosti. Tato práce se zabývá aktuálními genderovými tématy ve vztahu k politickému dění a rovným příležitostem mužů a žen ve veřejné, ale i soukromé sféře života. Práce se zabývá třemi hlavními tématickými okruhy. První se věnuje historickému vývoji a tradičním pohledům na úlohu žen a mužů, druhá oblast je zaměřena na éru socialistického Československého státu a třetí část se zabývá současnou českou společností.
Marketingová komunikace nové sociální sítě
Stibůrek, Ondřej ; Stráníková, Martina (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je vyhodnotit nejlepší nízkonákladovou marketingovou metodu reklamy a navrhnout, jaká metoda je nejlepší pro rozšíření povědomí o nové sociální síti. Při zpracovávání této práce bude probíhat spouštění a optimalizování webové stránky www.pudeto.com, na které tyto metody také aplikuji. Zhodnocení této metody bude probíhat za pomoci poměru rozdaných reklamních prostředků a jejich konverze v uživatele na webové stránce či počtu zobrazení stránky. Tato práce neobsahuje výsledná data z těchto postupů, ale pouze návrhy řešení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.