Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 52 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza dynamických účinků v oblasti srdcovky železniční výhybky
Balash, Arsen ; Pazdera, Luboš (oponent) ; Smutný, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na měření a analýzu dynamických účinků v železničních výhybkách. V rámci práce byly porovnány dvě výhybky stejného typu s odlišnou pružností v uzlu upevnění. Pozornost byla zaměřena na oblast srdcovky výhybky, kde dochází k největším dynamickým účinkům. Cílem práce je srovnání srdcovek výhybek z hlediska dynamického chování a stanovení vlivu zpružnění uzlu upevnění na šíření dynamické energie konstrukcí. Součástí práce je také volba vhodné metodiky měření a návrh matematického aparátu pro vyhodnocení dynamických dějů ve výhybkách.
Studie Boskovické spojky
Jung, Jiří ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Práce řeší návrh tzv. Boskovické spojky, tedy tratě umožňující přímou jízdu vlaků z Brna do Boskovic mimo železniční stanici Skalice nad Svitavou. V rámci práce je navržena vlastní trasa spojky včetně napojení do traťového úseku Rájec-Jestřebí – Skalice nad Svitavou a Skalice nad Svitavou – Boskovice.
Dvoupásmová stereofonní reproduktorová soustava
Kočvara, Pavel ; Polák, Ladislav (oponent) ; Kratochvíl, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem pasivní dvoupásmové stereofonní reproduktorové soustavy s výkonem 50 W RMS / 8 pro běžné domácí použití. S ohledem na požadovanou citlivost 90 dB/W/m byly použity středobasové reproduktory Beyma 5MP50/N a výškové reproduktory Beyma T2030. Ozvučnice je bassreflexová, z desek MDF a s vnitřním tlumením z polyuretanové pěny.
Studie rekonstrukce železniční stanice Viskafors
Blaňková, Monika ; Melecký, Martin (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je rekonstrukce železniční stanice Viskafors a její přilehlé tratě v KM143+ 800 – 145+ 700 tak, aby vyhovovala současnému provozu a přitom byla splněna legislativa. Byla vyřešena geometrie kolejí a výhybek ve stanici podle švédských a českých norem a zvyklostí. V rámci rekonstrukce bylo vyřešeno napojení manipulační koleje ze severní strany.
Studie rekonstrukce železniční stanice Žďárec u Skutče
Neuwirthová, Elisabeth ; Vacek, Josef (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rekonstrukcí železniční stanice Žďárec u Skutče, která leží na celostátní trati Havlíčkův Brod – Pardubice-Rosice nad Labem. Cílem rekonstrukce je vložení nástupišť splňující požadavky pro přístup osob s omezenou schopností pohybu a orientace. Práce se zabývá potřebnými úpravami kolejiště, rekonstrukcí železničního spodku a svršku a návrhem odvodnění v rekonstrukcí dotčené části stanice. Dále je vypracován výkaz výměr a odhad nákladů na rekonstrukci stanice.
Studie rekonstrukce železniční stanice Zruč nad Sázavou
Hřib, Oldřich ; Pokorný, Ondřej (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Hlavním úkolem práce je navrhnutí kolejového řešení železniční stanice Zruč nad Sázavou pro vybudování mimoúrovňových nástupišť, s přístupem pro osoby s omezenou možností orientace a pohybu v prostoru, s požadavkem na tři nástupní hrany a zajištění 4 dopravních kolejí. Dalším úkolem je navržení odvodnění železniční stanice a rekonstrukce železničního svršku a spodku.
Návrh rekonstrukce tratě Krnov (Hanušovice) - Olomouc v úseku km 36,6 až 39,6
Šíp, Radek ; Louma, Jaroslav (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je navrhnout úpravu geometrických parametrů koleje a kompletní rekonstrukci železničního svršku i spodku na trati Krnov (Hanušovice) – Olomouc v úseku od km 36,6 do km 39,6 se snahou o minimalizaci posunů kolejového roštu oproti stávajícímu stavu. V úseku se nachází nákladiště a zastávka Nový Malín, kde je potřeba v rámci rekonstrukce nalézt novou polohu pro nástupiště, které musí splňovat požadavky pro přístup osob s omezenou schopností pohybu a orientace, dle vyhlášky č.398/2009 Sb. Rekonstrukcí bude dotčena také manipulační kolej a výhybky v nákladišti Nový Malín. Výsledkem bude zpracování projektové dokumentace směrového a výškového řešení, odvodnění a nástupiště.
Rekonstrukce žst. Šlapanice
Zemánek, František ; Kroupa, Jan (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
V rámci diplomové práce je řešena rekonstrukce železniční stanice Šlapanice s vložením nástupišť respektující platnou legislativu a umožňující přístup pro osoby s omezenou schopností pohybu a orientace. Práce je vyřešena ve třech různých variantách. Vždy je dodrženo zadání práce s požadavkem na tři nástupní hrany. Je vyřešeno i odvodnění upravovaného kolejiště.
Analýza dynamických účinků působících na výhybkové konstrukce
Vukušičová, Daniela ; Vukušič, Ivan (oponent) ; Smutný, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na měření a analýzu dynamických účinků ve výhybkách. V rámci práce byly vytipovány dvě výhybky v různém stádiu opotřebení, pozornost byla zaměřena především na oblast srdcovky výhybky, kde dochází k největším dynamickým účinkům. Cílem práce je srovnání výhybek z hlediska dynamického chování a stanovení vlivu opotřebení na dynamické účinky. Součástí práce je sestavení metodiky měření a návrh vhodného matematického aparátu pro vyhodnocení dynamických dějů ve výhybkách.
Stavební úpravy traťového úseku Tišnov - Nedvědice pro zavedení 30 minutového taktu osobní dopravy
Moldovan, Lilija ; Křemen, Tomáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá možností návrhu 30ti minutového taktu v úseku Tišnov - Nedvědice a stavebními úpravami spojenými s jejím zavedením. Při zavedení taktu je brán ohled na návaznost stávajících spojů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 52 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.