|
Tvorba hudby počítačem
Chmelka, Jakub ; Polok, Lukáš (oponent) ; Fapšo, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou hudby počítačem. Systém využívá k tvorbě hudby umělé neuronové sítě, které se zákonitostem zvoleného hudebního žánru učí z nahrávek ve formátu MIDI. Kromě melodie klade velký důraz na rytmus nově vzniklých skladeb. Mimo problematiky neuronových sítí se zde pojednává o vhodné reprezentaci vstupních dat a zpětné transformaci do MIDI formátu. Systém je implementován jako sada skriptů, převážně v matematickém softwaru Matlab.
|
|
Tvorba hudby počítačem
Lanc, Jakub ; Štancl, Vít (oponent) ; Fapšo, Michal (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou hudby počítačem, konkrétně využitím neuronových sítí pro generování melodií. Nejprve stručně mapuje současné přístupy ke generování hudby a charakteristiky některých užívaných typů neuronových sítí pro tento účel. Na problém nahlíží z širšího úhlu - od získání dat, po jejich transformaci, vhodnou reprezentaci, až po trénování pomocí sítě. Následně popisuje implementaci experimentu pomocí skriptů v prostředí Matlab.
|
|
Tvorba hudby počítačem
Chmelka, Jakub ; Polok, Lukáš (oponent) ; Fapšo, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou hudby počítačem. Systém využívá k tvorbě hudby umělé neuronové sítě, které se zákonitostem zvoleného hudebního žánru učí z nahrávek ve formátu MIDI. Kromě melodie klade velký důraz na rytmus nově vzniklých skladeb. Mimo problematiky neuronových sítí se zde pojednává o vhodné reprezentaci vstupních dat a zpětné transformaci do MIDI formátu. Systém je implementován jako sada skriptů, převážně v matematickém softwaru Matlab.
|
|
Tvorba hudby počítačem
Lanc, Jakub ; Štancl, Vít (oponent) ; Fapšo, Michal (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou hudby počítačem, konkrétně využitím neuronových sítí pro generování melodií. Nejprve stručně mapuje současné přístupy ke generování hudby a charakteristiky některých užívaných typů neuronových sítí pro tento účel. Na problém nahlíží z širšího úhlu - od získání dat, po jejich transformaci, vhodnou reprezentaci, až po trénování pomocí sítě. Následně popisuje implementaci experimentu pomocí skriptů v prostředí Matlab.
|