Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Badatelský přístup k technickým materiálům ve výuce na ZŠ
ZAMAZALOVÁ, Anna
Tato bakalářská práce se zabývá tématem badatelsky orientovaného přístupu k technickým materiálům ve výuce na základní škole. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou, přičemž teoretická část se zabývá charakteristikou pojmů badatelsky orientované výuky, dále badatelsky orientované výuky se zaměřením na technické materiály, charakteristikou technického vzdělávání podle Rámcového vzdělávacího programu a charakteristikou technických materiálů (kov, dřevo, plast). Praktická část práce představuje čtyři přípravné studie výukových námětů pro začlenění badatelsky orientované výuky o technických materiálech na běžné základní škole včetně zkušeností z vyučovacích hodin a formulace doporučení pro výuku.
Vytvoření funkčního přípravku pro namáhání materiálu v tlaku
DOLEŽAL, Petr
Bakalářská práce se zabývá návrhem přípravku pro zkoušku materiálu v tlaku na uni-verzálním zkušebním stroji. Práce v první řadě přestavuje technické materiály a jejich klíčové vlastnosti, s čímž úzce souvisí zkoušky mechanických vlastností. Další teore-tická část představuje univerzální zkušební stroj SHIMADZU AG-50kMX-plus, pro který je přípravek navržen. Modelování přípravku a tvorba výkresové dokumentace probíhala v aplikaci Inventor Professional 2019, který je detailně představen v teoretické části. Po navržení se přípravek nechal vyrobit, aby se mohlo uskutečnit jeho experimentální použití. Byly testovány zkušební vzorky z plastu, které byly vy-tištěny na školní 3D tiskárně Průša MK3S+. Cílem jejich otestování bylo především zjistit funkčnost přípravku.
Využití technických materiálů ve výuce předmětu Praktické činnosti na 1. stupni ZŠ
DŮROVÁ, Veronika
Tato diplomová práce se soustřeďuje na využití zajímavých a vhodných technických materiálů na 1. stupni základní školy. Diplomová práce se skládá ze dvou částí. V teoretické části jsou představeny některé výchovně vzdělávací programy pro základní vzdělávání, které jsou v součastném školství nejvíce využívány. Teoretická část se dále zabývá diferencemi v předmětu Praktické činnosti na 1. stupni ZŠ. V praktické části jsou prezentovány jednotlivé technické materiály zvolené pro 1.-5. ročník základní školy v předmětu Praktické činnosti. Součástí praktické části jsou autorské náměty s možností zařazení i do jiných předmětů ve výuce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.