Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Kvantifikace tréninkového zatížení v hrách na malém prostoru a celém kluzišti u mladších žáků
Hanuš, Jan ; Šťastný, Petr (vedoucí práce) ; Vojta, Zdeněk (oponent)
Název: Kvantifikace tréninkového zatížení v hrách na malém prostoru a celém kluzišti v kategorii mladších žáků Cíle: Hlavním cílem této práce je porovnat četnost zkoumaných herních činností v hrách na malém prostoru a celém kluzišti při tréninku v kategorii mladších žáků. Metody: Využita byla metoda nepřímého pozorování, pořízení záznamu tréninků na videozáznam. Analyzoval jsem 16 tréninkových jednotek, kde jsem se konkrétně zaměřil na počet provedení herních činností jednotlivcem při hrách na malém prostoru a celém kluzišti. Studie proběhla v hokejovém klubu SC Kolín během sezóny 2023/2024 a doba trvání byla 5 týdnů. Zúčastnilo se ji 18 probandů s průměrným věkem 11 ± 0,42 roků. Pro srovnání jsem využil kvantitativní analýzu a procentuální vyjádření dat. Data jsem dále převedl na průměrný počet provedení jedním hráčem za minutu hry. Výsledky jsou zobrazeny pomocí tabulek a krabicových grafů. Výsledky: Ze získaných výsledků vychází z hlediska průměrného počtu střel, přihrávek a zachycených přihrávek jednotlivce za minutu hry nejlépe hra 3-3 v 1/3 hřiště s volným střelcem. Hráči při této hře dosahovali v průměru 0,91 střeleckých pokusů, 1,78 přihrávek a 0,18 zachycených přihrávek za minutu hry. V průměrném počtu odebraných kotoučů od soupeře měla nejlepší výsledky hra 3-3 v 1/3 hřiště s ofsajdem, a...
Kvantifikace herních činností přihrávky a uvolňování s kotoučem a bez kotouče u her na malém prostoru v ledním hokeji u kategorie 4.třídy
Velas, Benjamin ; Šťastný, Petr (vedoucí práce) ; Kregl, Jan (oponent)
Název práce: Kvantifikace herních činností přihrávky a uvolňování s kotoučem a bez kotouče u her na malém prostoru v ledním hokeji u kategorie 4.třídy Cíle práce: V praxi využít hry na malém prostoru pro kategorii 4.třídy, které budou zaměřeny na rozvoj přihrávky zpracování přihrávky a uvolňování hráče s kotoučem i bez kotouče a následně tyto herní činnosti jednotlivce kvantifikovat. Metodika práce: Vytvoření her na malém prostoru pomocí rešerše s použitím metody vyhledávání v odborné literatuře a elektronických zdrojích. Použití těchto her v praxi a využití metody pozorování. Pořízení videozáznamů her na ledě a následné analyzování herních činností jednotlivce přihrávky, zpracování přihrávky, uvolnění hráče s kotoučem a uvolnění hráče bez kotouče pomocí kvantitativní analýzy a využití procentuální statistiky k určení úspěšnosti přihrávek. Výsledky: Výsledkem práce je kvantifikace jednotlivých herních činností jednotlivce u 10 vybraných her na malém prostoru. Každá hra je samostatně zhodnocena, zařazena do subjektivní škály obtížnosti a jsou k ní přidány poznatky z praxe. Nejvíce přihrávek proběhlo během hry "Bago", naopak nejméně u hry "Hra na jednu branku s přihrávkou trenérovi". Nejkomplexnější a zároveň jednou z nejobtížnějších her byla dle mého názoru hra "2 na 2 na rozpůleném hřišti" kde se...
Nácvik útočných herních činností jednotlivce při hrách na malém prostoru u 5.třídy
Bořík, Milan ; Šťastný, Petr (vedoucí práce) ; Kregl, Jan (oponent)
Název: Nácvik útočných herních činností jednotlivce při hrách na malém prostoru u 5. třídy Cíle: Cílem práce je vytvoření novodobých cvičení, které jsou spojením her a dovedností v jeden celek. Cvičení jsou zaměřena na rozvoj dvou herních činností jednotlivce a na základní pohybovou dovednost bruslení. Ke každé této dovednosti jsem přiřadil deset cvičení v rámci her na malém prostoru. Metodika: Ve své práci jsem použil kvalitativní popis cvičení, která jsou zaměřena na dvě dovednosti, které spadají do herních činností jednotlivce a na jednu základní pohybovou dovednost bruslení. Zásobník cvičení je tedy zaměřen právě na tyto dovednosti v kategorii U10. Cvičení vznikla spojením her a dovedností dohromady, cvičení jsou tak velmi pestrá a vhodná pro danou kategorii. K vytvoření jsem použil teoretické východiska ze samotné práce, které jsem spojil s metodikou Českého hokejového svazu a vlastními zkušenostmi, které mi přinesly hlavně pohybové hry. Každé cvičení má danou formu obtížnosti, podle které zařazujeme cvičení do tréninkového plánu. Smysl práce: Snaha o zlepšení tréninkových jednotek, jelikož hry na malém prostoru zná spoustu trenérů pouze jako 1vs1 či 3vs3. Děti potřebují větší pestrost, a proto jsem se rozhodl udělat cvičení, které jsou spojením her a dovedností v rámci her na malém prostoru....
Efekt her na malém prostoru na rozvoj agility u hráčů fotbalu v kategorii mladších žáků
Nápravník, Pavel ; Šťastný, Petr (vedoucí práce) ; Kokštejn, Jakub (oponent)
Název: Efekt her na malém prostoru na rozvoj agility u hráčů fotbalu v kategorii mladších žáků Cíle: Posouzení vlivu intervence formou malých her na úroveň agility. Komparace úrovně agility s úrovní obecné motoriky. Komparace nárůstu úrovně agility s úrovní obecné motoriky. Metodika: Měřená skupina čítala 44 hráčů ve věku 11 - 13 let. Hráči absolvovali v průběhu testování baterii testů obecné motoriky TGMD 2, dále pak agility testy Illinois a 505 R i L (pretest a posttest). 1. skupina hráčů (22 hráčů) byla podrobena intervenci formou malých her (3x týdně po dobu 2 měsíců v rámci tréninku). 2. skupina hráčů (22 hráčů) měla v tomto období pouze běžný trénink bez záměrné intervence. Výsledky: Dle výsledků v testu obecné motoriky TGMD 2 byli probandi rozděleni do 3 podskupin dle dosaženého výkonu. U obou skupin (intervenované i kontrolní) byla částečně potvrzena hypotéza, že hráči s vyšší úrovní obecné motoriky dosáhnou lepších výsledků v testech agility. Tato hypotéza se potvrdila u testu Illinois v plném rozsahu. U testů 505 R i L byl naměřen statisticky významný rozdíl výkonnosti u skupin s nadprůměrnou úrovní motoriky, u zbylých dvou skupin nebyl rozdíl ve výsledcích natolik signifikantní, aby bylo možno s jistotou přijmout tuto hypotézu v celém rozsahu. Rozložení dat však napovídá, že s velkou...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.