Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití metod dramatické výchovy ve výuce prvouky v 1.ročníku ZŠ
Sluková, Petra ; Marušák, Radek (vedoucí práce) ; Ferklová, Alžběta (oponent)
Diplomová práce se zabývá zpracováním teoretických východisek pro možnost využití dramatické výchovy jako instrumentu pro výuku prvouky. V práci jsou vyhodnoceny z tohoto pohledu základní dokumenty, vybrány vhodné obsahy a je realizován akční výzkum, jehož cílem je prověřit účinnost metod dramatické výchovy pro výuku těmto obsahům. V práci jsou porovnány výsledky učebního efektu se skupinou, u níž bylo využito pro tyto obsahy jiné výukové strategie. Klíčová slova dramatická výchova
Prožitkové učení a interaktivní vzdělávací projekty a jejich význam pro vzdělávání žáků mladšího školního věku
KALMUSOVÁ, Ivona
Práce se zabývá významem učení se prožitkem pro rozvoj vzdělávání dětí mladšího školního věku. V teoretické části práce je rozebrána současná situace v českém školství, směry, kterými se ubírají snahy o inovaci, zaměřuje se i na další možnosti a výzvy, které s sebou modernizace českého školství přináší. Cílem výzkumného šetření je především analýza náhledu učitelů na přínos interaktivních vzdělávacích projektů ? tj. jejich cíle, zaměření, obsah a pojetí akcí, v tomto případě interaktivních výstav doplňujících tradiční školní výuku. Zároveň sleduje aktivitu spojenou s informovaností oslovených učitelů v oblasti využívání netradičních metod vzdělávání.
Projektové vyučování v rámci výuky pěstitelských prací na 1. stupni ZŠ
HEGROVÁ, Eva
Anotace Diplomová práce {\clqq}Projektové vyučování v rámci výuky pěstitelských prací na 1. stupni ZŠ`` uvádí definice vymezující projektové vyučování, podává stručný přehled o historii projektového vyučování a také seznamuje s různým pohledem autorů na různé typy dělení projektů. Dotýká se problematiky nejednotnosti v označení, ale především se zabývá uplatněním projektů na prvním stupni ZŠ. V diplomové práci jsou uvedeny návrhy tří školních projektů: 1. Co najdeme na polích na podzim? 2. Čeho se nikdy nepřejíme? 3. Přadné rostliny. Jednotlivé projekty byly realizovány v praxi na třech odlišných místech. Návrhy mohou sloužit jako inspirace pro učitele, popřípadě mohou být převedeny na konkrétní podmínky školy a využity přímo ve výuce. Návrhy projektů byly primárně sestaveny pro předmět pěstitelské práce, ale v rámci projektového vyučování dochází ke spojení s ostatními předměty.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.