| |
|
Tvorba tematického produktu města Třebíč jako destinace cestovního ruchu
ŠTROBLOVÁ, Barbora
Destinační marketing a management je nedílnou součástí každé destinace cestovního ruchu. Smyslem destinačního marketingu je snaha o dosažení společného cíle prodej destinace za pomoci fungující spolupráce všech zainteresovaných subjektů v daném místě. Cílová oblast v daném regionu je typická významnou nabídkou atraktivit cestovního ruchu a infrastruktury cestovního ruchu. Tato práce je zaměřena na tvorbu tematického produktu města Třebíč jako destinace cestovního ruchu. Cílem této práce je identifikovat jedinečné prodejní vlastnosti destinace na základě silných a slabých stránek potenciálu cestovního ruchu města Třebíč, dále pak návrh marketingového mixu pro tematický produkt města jako destinace cestovního ruchu.
|
|
Faktory ovlivňující spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (Písecko)
HANUS, Ondřej
Bakalářská práce se zabývá faktory, které pozitivně i negativně ovlivňují spokojenost návštěvníků Písecka. V teoretické části jsou definovány odborné termíny, které je potřeba pochopit pro zpracování. Analytická část zkoumá současnou spokojenost návštěvníků a současnou nabídku destinace. Výsledky a doporučení jsou diskutovány v závěrečné části bakalářské práce. Cílem je navrhnout opatření, která zvýší spokojenost návštěvníků.
|
|
Karlovy Vary jako lázeňská destinace evropského významu
FOTROVÁ, Michaela
Cílem bakalářské práce bylo zhodnocení Karlových Varů jako lázeňské destinace evropského významu, zjištění silných a slabých stránek destinace a porovnání její tržní pozice s vybranými konkurenčními destinacemi. Na základě analýzy silných a slabých stránek destinace byla identifikována konkurenční výhoda a jako podpora prodeje destinace Karlovy Vary byla navržena inovace stávající destinační karty ve dvou variantách.
|
|
Destinace Pelhřimovsko na trhu cestovního ruchu
PSOTOVÁ, Věra
Cílem práce bylo zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace na základě situační analýzy, identifikace konkurenčních destinací a určení pozice na trhu cestovního ruchu. Na základě analýzy silných a slabých stránek destinace identifikovat konkurenční výhodu a navrhnout způsob jejího prosazování.
|
|
Seniorský cestovní ruch na Vyškovsku
PROCHÁZKOVÁ, Aneta
Cílem této bakalářské práce bylo zhodnocení současného stavu a možností pro cestování seniorů na základě analýzy nabídky destinace Vyškovsko a zjištění potřeb a požadavků vybraného segmentu. Na základě zjištěných poznatků byl pak navržen produkt cestovního ruchu na základě požadavků a nabídky destinace pro zvolený tržní segment. Pro analýzu současné situace nabídky destinace Vyškovsko byla použita primární a sekundární data. Primární data byla získána pomocí dotazníkového šetření, jehož vý-sledky jsou v práci podrobně interpretovány v podobě grafů a komentářů. Dále byly provedeny strukturované rozhovory s odborníky a zástupci cílového segmentu. Výsled-ky strukturovaných rozhovorů jsou rovněž zpracovány v kapitole výsledků vlastního výzkumu. V syntéze výsledků a poznatků jsou srovnány výsledky z výše uvedených vý-zkumů. Byly stanoveny 4 hypotézy, z toho byly 3 hypotézy zcela potvrzeny a 1 byla potvrzena z části. Na základě analýz byly vytvořeny produkty cestovního ruchu pro cílový segment, které by měly přispět k větší atraktivitě destinace Vyškovsko na trhu cestovního ruchu. Jsou vytvořeny 3 varianty zájezdů pro 3 typy seniorů. První varianta zájezdu je pro seniory, kteří vyhledávají kulturně-poznávací cestovní ruch, pro které byl navržen kulturně-poznávací program historickým centrem města a návštěva kulturně-historických atraktivit. Druhá varianta zájezdu je zaměřena na aktivní seniory, která využívá přírodního bohatství destinace a třetí varianta zájezdu je zaměřena na seniory s dětmi, která umožňuje dětem prohlídku DinoParku a návštěvu Vyškovské pouti.
|
| |
|
Destinace Vimpersko na trhu cestovního ruchu
NOVOTNÁ, Nikola
Cílem této práce bylo zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace Vimpersko na základě situační analýzy, identifikace konkurenčních destinací, zjištění vnímání destinace a následné určení pozice destinace na trhu cestovního ruchu.Na základě analýze silných a slabých stránek byla identifikována konkurenční výhoda a dále byl navrhnut způsob jejího prosazování.
|
|
Destinace Táborsko na trhu cestovního ruchu
BURIANOVÁ, Petra
Cílem práce je zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace na základě situační analýzy, identifikace konkurenčních destinací a určení pozice na trhu cestovního ruchu. Na základě analýzy silných a slabých stránek destinace identifikovat konkurenční výhodu a navrhnout způsob jejího prosazování.
|
|
Destinace České Budějovice na trhu cestovního ruchu
DUŠEK, Pavel
Cílem této bakalářské práce bylo zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace České Budějovice na základě situační analýzy, určení konkurenčních destinací a pozice na trhu cestovního ruchu. Zároveň stanovení konkurenční výhody destinace i navržení způsobu jejího prosazování.
|