Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh on-line marketingové strategie pro kavárnu "Fügner Café"
Yerengaliyeva, Guldana
Bakalářská práce se zabývá návrhem on-line marketingové strategie pro ka-várnu Fügner Café. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingu, internetového mar-ketingu, všechny důležité pojmy, potřebné pro studium dané problematiky. Prak-tická část se věnuje analýze současného stavu společnosti, analýze konkurence. Na základě těchto analýz je sestavena SWOT tabulka a následně matice SWOT. Tato část obsahuje návrh webové stránky, návrhy a doporučení pro následující propagaci. Jde o SEO optimalizace webu, PPC reklama, propagace na sociálních sítích a kampaň na Google Ads. Na závěr praktické části je finanční zhodnocení všech marketingo-vých aktivit, potřebné k realizaci marketingové strategie.
Návrh na zlepšenie e-marketingu hotela Continental a podpora návštevnosti
Tomášková, Dominika
Tomášková, D. Návrh na zlepšení e-marketingu hotelu Continental a podpora návštěvnosti. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016. Cílem bakalářské práce je zlepšení současného internetového marketingu hotelu Continental a vytvoření nového návrhu struktury webové stránky. Literární rešerše je věnována objasnění pojmů marketing, internetový marketing a jeho ná-strojů. Praktická část práce obsahuje analýzu stavu současného internetového marketingu hotelu, analýzu konkurence, nástrojů, které je vhodné v internetovém marketingu hotelu použít a návrh nové struktury webové stránky.
Návrh statégie e-marketingu ubytovacieho zariadenia
Kacvinský, Adam
Bakalářská práce se zabývá využitím nástrojů internetového marketingu při propagaci ubytovacího zařízení se zaměřením na inovaci webové prezentace. V práci byla na základě analýzy současného internetového marketingu, klíčových slov a konkurence navrhnutá strategie použití nástrojů internetového marketingu, včetně návrhu struktury, funkčnosti a SEO prvků oficiálního webu ubytovacího zařízení Holiday pod Bránou, který byl na základě návrhu vytvořen.
Návrh na vylepšenie e-marketingu portálu Svet bedničiek
Hranková, Jana
Hranková, J. Návrh na vylepšení e-marketingu portálu Svět bedniček. Bakalářská práce. Brno, 2015. Bakalářská práce se zabývá návrhem na vylepšení e-marketingu portálu Svět bedniček. Cílem práce je na základě poznatků získaných v teoretické části a analýz provedených v praktické části odhalit slabá místa internetového marketingu portálu, nabídnout návrhy na jejich odstranění a vylepšení a zároveň podložit tyto návrhy a vylepšení kalkulací nákladů.
Internetový marketing pro společnost BUKOVSKÝ cukrářství s.r.o.
Doležalová, Denisa
Doležalová, D. Internetový marketing pro společnost BUKOVSKÝ cukrářství s. r. o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové kampaně pro společnost BUKOVSKÝ cukrářství s. r. o. za použití nástrojů internetového marketingu. Na základě informací od majitele, vlastních zkušeností, analýzy vnějšího prostředí a analýzy konkurence je sestavena SWOT analýza. Z výsledků vychází návrhy a doporučení na vylepšení internetového marketingu, konkrétně návrh webových stránek, PPC reklamy, propagace na sociálních sítích a spolupráce s influencery. V závěru je kalkulace nákladů souvisejících s realizací návrhů.
Návrh marketingovej kampane v prostredí sociálnej siete
Becher, Matej
Becher, M. Návrh marketingové kampaně v prostředí sociální sítě. Bakalářská práce. Brno, 2016. Na základě poznatků z teoretické části práce a analýzy vnějšího a vnitřního prostředí vybraného subjektu bude cílem bakalářské práce vytvořit návrh marketingové kampaně pro internetovou stránku s názvem Techbyz v rámci sociální sítě Facebook a zasazení kampaně do kontextu celé marketingové strategie subjektu.
Propagace společnosti Hydropress s.r.o. s využitím informačních technologií
Komprda, Jan
Bakalářská práce se soustředí na oblast online propagace společnosti Hydropress s. r. o., která provozuje internetový obchod s hydraulikou. Cílem práce je na základě vyhodnocení aktuálního stavu marketingové komunikace a dalších analýz navrhnout zlepšení marketingu společnosti a zvýšení povědomí o internetovém obchodu. Návrhy na úpravy marketingové propagace vychází ze shromážděných informací a dat, která vyplývají z provedené PEST analýzy, SEO analýzy, a analýzy konkurence. Data o návštěvnosti a chování uživatelů na webové stránce byla čerpána ze systému Google Analytics. Ze získaných informací jsou vytvořeny návrhy na úpravy propagace, které mají za úkol zvýšit návštěvnost internetového obchodu.
Sociální sítě jako marketingový nástroj
Stašek, David
Bakalářská práce bude zaměřena na návrh a realizaci marketingové strategie pro tři vybrané subjekty, kterými jsou realitní kancelář, restaurace a internetový obchod s oblečením. Strategie bude vytvořena na základě poznatků z teoretické části práce a z analýzy těchto subjektů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.