|
Návrh on-line marketingové strategie pro kavárnu "Fügner Café"
Yerengaliyeva, Guldana
Bakalářská práce se zabývá návrhem on-line marketingové strategie pro ka-várnu Fügner Café. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingu, internetového mar-ketingu, všechny důležité pojmy, potřebné pro studium dané problematiky. Prak-tická část se věnuje analýze současného stavu společnosti, analýze konkurence. Na základě těchto analýz je sestavena SWOT tabulka a následně matice SWOT. Tato část obsahuje návrh webové stránky, návrhy a doporučení pro následující propagaci. Jde o SEO optimalizace webu, PPC reklama, propagace na sociálních sítích a kampaň na Google Ads. Na závěr praktické části je finanční zhodnocení všech marketingo-vých aktivit, potřebné k realizaci marketingové strategie.
|
|
Návrh na zlepšenie e-marketingu hotela Continental a podpora návštevnosti
Tomášková, Dominika
Tomášková, D. Návrh na zlepšení e-marketingu hotelu Continental a podpora návštěvnosti. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016. Cílem bakalářské práce je zlepšení současného internetového marketingu hotelu Continental a vytvoření nového návrhu struktury webové stránky. Literární rešerše je věnována objasnění pojmů marketing, internetový marketing a jeho ná-strojů. Praktická část práce obsahuje analýzu stavu současného internetového marketingu hotelu, analýzu konkurence, nástrojů, které je vhodné v internetovém marketingu hotelu použít a návrh nové struktury webové stránky.
|
|
Návrh statégie e-marketingu ubytovacieho zariadenia
Kacvinský, Adam
Bakalářská práce se zabývá využitím nástrojů internetového marketingu při propagaci ubytovacího zařízení se zaměřením na inovaci webové prezentace. V práci byla na základě analýzy současného internetového marketingu, klíčových slov a konkurence navrhnutá strategie použití nástrojů internetového marketingu, včetně návrhu struktury, funkčnosti a SEO prvků oficiálního webu ubytovacího zařízení Holiday pod Bránou, který byl na základě návrhu vytvořen.
|
|
Návrh na vylepšenie e-marketingu portálu Svet bedničiek
Hranková, Jana
Hranková, J. Návrh na vylepšení e-marketingu portálu Svět bedniček. Bakalářská práce. Brno, 2015. Bakalářská práce se zabývá návrhem na vylepšení e-marketingu portálu Svět bedniček. Cílem práce je na základě poznatků získaných v teoretické části a analýz provedených v praktické části odhalit slabá místa internetového marketingu portálu, nabídnout návrhy na jejich odstranění a vylepšení a zároveň podložit tyto návrhy a vylepšení kalkulací nákladů.
|
|
Internetový marketing pro společnost BUKOVSKÝ cukrářství s.r.o.
Doležalová, Denisa
Doležalová, D. Internetový marketing pro společnost BUKOVSKÝ cukrářství s. r. o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové kampaně pro společnost BUKOVSKÝ cukrářství s. r. o. za použití nástrojů internetového marketingu. Na základě informací od majitele, vlastních zkušeností, analýzy vnějšího prostředí a analýzy konkurence je sestavena SWOT analýza. Z výsledků vychází návrhy a doporučení na vylepšení internetového marketingu, konkrétně návrh webových stránek, PPC reklamy, propagace na sociálních sítích a spolupráce s influencery. V závěru je kalkulace nákladů souvisejících s realizací návrhů.
|
|
Návrh marketingovej kampane v prostredí sociálnej siete
Becher, Matej
Becher, M. Návrh marketingové kampaně v prostředí sociální sítě. Bakalářská práce. Brno, 2016. Na základě poznatků z teoretické části práce a analýzy vnějšího a vnitřního prostředí vybraného subjektu bude cílem bakalářské práce vytvořit návrh marketingové kampaně pro internetovou stránku s názvem Techbyz v rámci sociální sítě Facebook a zasazení kampaně do kontextu celé marketingové strategie subjektu.
|
| |
| |
|
Propagace společnosti Hydropress s.r.o. s využitím informačních technologií
Komprda, Jan
Bakalářská práce se soustředí na oblast online propagace společnosti Hydropress s. r. o., která provozuje internetový obchod s hydraulikou. Cílem práce je na základě vyhodnocení aktuálního stavu marketingové komunikace a dalších analýz navrhnout zlepšení marketingu společnosti a zvýšení povědomí o internetovém obchodu. Návrhy na úpravy marketingové propagace vychází ze shromážděných informací a dat, která vyplývají z provedené PEST analýzy, SEO analýzy, a analýzy konkurence. Data o návštěvnosti a chování uživatelů na webové stránce byla čerpána ze systému Google Analytics. Ze získaných informací jsou vytvořeny návrhy na úpravy propagace, které mají za úkol zvýšit návštěvnost internetového obchodu.
|
|
Sociální sítě jako marketingový nástroj
Stašek, David
Bakalářská práce bude zaměřena na návrh a realizaci marketingové strategie pro tři vybrané subjekty, kterými jsou realitní kancelář, restaurace a internetový obchod s oblečením. Strategie bude vytvořena na základě poznatků z teoretické části práce a z analýzy těchto subjektů.
|