Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalizace matchmakingu na základě simulace
Eštvan, Ivan ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Táto práca sa sústredí na návrh fungujúceho matchmaking systému a prostredia pre simuláciu hier typu "First Person Shooter", v preklade "streľba z pohľadu prvej osoby," a ich implementáciu pomocou herného enginu Unreal Engine 4. Obsah práce zahŕňa predstavenie rôznych matchmaking systémov, ktoré sa používajú v dnešnom hernom priemysle a ďalej vysvetľuje základné koncepty Unreal Engine 4 použité na implementáciu tohoto prostredia. Implementovaný systém následne na základe vstupných dát a informácií o hráčovi vytvára zápasy pomocou vlastného matchmakingu, simuluje ich a zapisuje výsledky zápasov, ktoré sú použité pre ich ďalšiu analýzu. 
Adaptive Matchmaking Algorithms for Computational Multi-Agent Systems
Kazík, Ondřej ; Neruda, Roman (vedoucí práce) ; Paprzycki, Marcin (oponent) ; Diamantini, Claudia (oponent)
Multi-agentní systémy (MAS) se ukázaly být vhodným rámcem pro imple- mentaci rozsáhlých softwarových systém·. Za pomoci organizačního modelu založeného na pojmu role provádíme v této práci analýzu a návrh MAS za- měřeného na úlohu dobývání znalostí. Tento organizační model byl společně s modelem metod dobývání znalostí formalizován za pomoci deskripční logiky. Matchmakingem, který je hlavním tématem výzkumu, rozumíme doporučování výpočetních agent·, tedy agent· zapouzdřujících některou výpočetní metodu, podle jejich schopností a předchozích výsledk·. Matchmaking se zde tedy skládá ze dvou složek: dotazování nad ontologickým modelem a meta-učení. Byly rozpracovány tři scénáře meta-učení: optimalizace v prostoru parametr·, vícekriteriální optimalizace proces· dobývání znalostí a doporučování metod. Provedli jsme v těchto scénářích sérii experiment·. 1
Optimalizace matchmakingu na základě simulace
Eštvan, Ivan ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Táto práca sa sústredí na návrh fungujúceho matchmaking systému a prostredia pre simuláciu hier typu "First Person Shooter", v preklade "streľba z pohľadu prvej osoby," a ich implementáciu pomocou herného enginu Unreal Engine 4. Obsah práce zahŕňa predstavenie rôznych matchmaking systémov, ktoré sa používajú v dnešnom hernom priemysle a ďalej vysvetľuje základné koncepty Unreal Engine 4 použité na implementáciu tohoto prostredia. Implementovaný systém následne na základe vstupných dát a informácií o hráčovi vytvára zápasy pomocou vlastného matchmakingu, simuluje ich a zapisuje výsledky zápasov, ktoré sú použité pre ich ďalšiu analýzu. 
Adaptive Matchmaking Algorithms for Computational Multi-Agent Systems
Kazík, Ondřej ; Neruda, Roman (vedoucí práce) ; Paprzycki, Marcin (oponent) ; Diamantini, Claudia (oponent)
Multi-agentní systémy (MAS) se ukázaly být vhodným rámcem pro imple- mentaci rozsáhlých softwarových systém·. Za pomoci organizačního modelu založeného na pojmu role provádíme v této práci analýzu a návrh MAS za- měřeného na úlohu dobývání znalostí. Tento organizační model byl společně s modelem metod dobývání znalostí formalizován za pomoci deskripční logiky. Matchmakingem, který je hlavním tématem výzkumu, rozumíme doporučování výpočetních agent·, tedy agent· zapouzdřujících některou výpočetní metodu, podle jejich schopností a předchozích výsledk·. Matchmaking se zde tedy skládá ze dvou složek: dotazování nad ontologickým modelem a meta-učení. Byly rozpracovány tři scénáře meta-učení: optimalizace v prostoru parametr·, vícekriteriální optimalizace proces· dobývání znalostí a doporučování metod. Provedli jsme v těchto scénářích sérii experiment·. 1

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.