Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Prodloužení ulice Markéty Kuncové
Floríková, Iva ; Nykodym, Jakub (oponent) ; Matuszková, Radka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se ve formě technické studie zabývá výstavbou nové komunikace, řešící napojení revitalizovaného areálu Zbrojovka na stávající ulici Markéty Kuncové. V návrhu komunikace bude zohledněna potřeba vedení trolejbusové trati a zároveň nutnost minimalizace dopadů do okolní souběžné zástavby. Součástí je také návrh úpravy stávající křižovatky ulic Markéty Kuncové a Skopalíkova.
Rekonstrukce železniční tratě Chrudim - Borohrádek mezi km 13,847 a km 16,750
Veits, Lukáš ; Bombera, Ing Jan (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je úprava geometrických parametrů koleje a rekonstrukce železničního svršku jednokolejné trati č.016 Chrudim - Borohrádek v úseku km 13,847 - 16,750. Při rekonstrukci je potřeba řešit železniční přejezdy podle platných právních předpisů a navrhnout obnovu odvodnění.
Konverze brněnského úseku I/52 na D52
Sejkora, Jan ; Nykodym, Jakub (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh úpravy silnice I/52 mezi křižovatkou s dálnicí D1 a Rajhradem na dálnici D52 tak, aby vznikl souvislý dálniční tah bez nutnosti vytvářet v trase Wien - Praha závlek přes jižní tangentu a D2 a zároveň navrhnout trasy pro dopravu, která nemůže být na dálnici vpuštěna. Charakterizovat problémové prvky a vytvořit variantní řešení.
Optimalizace traťového úseku Krahulov - Okříšky v km 58,8-61,1
Vaněk, Jan ; Vacek, Josef (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá optimalizací geometrických parametrů koleje na vybraném traťovém úseku a zvýšením traťové rychlosti na maximální možnou hodnotu. Cílem práce je také návrh železničního svršku a návrh obnovy odvodnění včetně technologie prací. Práce dále řeší rozhledové poměry na přejezdech.
Rekonstrukce železniční trati Olomouc hl.n. - Nezamyslice mezi km 69,877 a km 75,583 včetně návrhu technologie prací
Fabiánová, Lucie ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Hlavním cílem bakalářské práce je úprava geometrických parametrů koleje a rekonstrukce železničního svršku v úseku mezi železniční stanicí Pivín a železniční stanicí Bedihošť v km 69,877 – 75,583 na jednokolejné železniční trati č.301 Olomouc hl.n. – Nezamyslice se snahou o maximalizaci traťové rychlosti. Při rekonstrukci je potřeba řešit také železniční přejezdy a železniční zastávku Čelčice podle platných právních předpisů. V rámci rekonstrukce bude navržena také obnova stávajícího odvodnění a návrh technologie práce.
Komplexní řešení návrhu dopravní stavby
Němcová, Klára ; Stehlík, Dušan (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je navrhnout připojení průmyslové zóny na stávající silnici II. třídy do zadaného zaměření. A dle zadané diagnostiky a intenzity dopravy navrhnout novou konstrukci vozovky.
Prodloužení ulice Markéty Kuncové
Floríková, Iva ; Nykodym, Jakub (oponent) ; Matuszková, Radka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se ve formě technické studie zabývá výstavbou nové komunikace, řešící napojení revitalizovaného areálu Zbrojovka na stávající ulici Markéty Kuncové. V návrhu komunikace bude zohledněna potřeba vedení trolejbusové trati a zároveň nutnost minimalizace dopadů do okolní souběžné zástavby. Součástí je také návrh úpravy stávající křižovatky ulic Markéty Kuncové a Skopalíkova.
Rekonstrukce železniční tratě Chrudim - Borohrádek mezi km 13,847 a km 16,750
Veits, Lukáš ; Bombera, Ing Jan (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je úprava geometrických parametrů koleje a rekonstrukce železničního svršku jednokolejné trati č.016 Chrudim - Borohrádek v úseku km 13,847 - 16,750. Při rekonstrukci je potřeba řešit železniční přejezdy podle platných právních předpisů a navrhnout obnovu odvodnění.
Optimalizace traťového úseku Krahulov - Okříšky v km 58,8-61,1
Vaněk, Jan ; Vacek, Josef (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá optimalizací geometrických parametrů koleje na vybraném traťovém úseku a zvýšením traťové rychlosti na maximální možnou hodnotu. Cílem práce je také návrh železničního svršku a návrh obnovy odvodnění včetně technologie prací. Práce dále řeší rozhledové poměry na přejezdech.
Konverze brněnského úseku I/52 na D52
Sejkora, Jan ; Nykodym, Jakub (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh úpravy silnice I/52 mezi křižovatkou s dálnicí D1 a Rajhradem na dálnici D52 tak, aby vznikl souvislý dálniční tah bez nutnosti vytvářet v trase Wien - Praha závlek přes jižní tangentu a D2 a zároveň navrhnout trasy pro dopravu, která nemůže být na dálnici vpuštěna. Charakterizovat problémové prvky a vytvořit variantní řešení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.