|
Základy bezpečnostního povědomí pro žáky základních škol
Přibyl, Aleš ; Kolajová, Jana (oponent) ; Sedlák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vybudováním vzdělávacích modulů, které budou sloužit pro vybudování základního povědomí o bezpečnosti pro děti na základních školách. Teoretická část popisuje základní informace z této oblasti. Další část popisuje zadání jednotlivých modulů a také popisuje školy, na kterých probíhala výuka. V praktické části jsou uvedeny podrobné náplně těchto vzdělávacích modulů.
|
|
Zavedení bezpečnostních opatření dle ISMS pro základní školu
Pexa, Marek ; Ondrák, Viktor (oponent) ; Sedlák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zavedením bezpečnostních opatření pro základní školu. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V první části diplomové práce jsou zpracovány základní teoretické pojmy z oblasti informační bezpečnosti a legislativní náležitosti potřebné pro pochopení dané problematiky. Druhá část diplomové práce popisuje stávající stav na základní škole. Poslední praktická část obsahuje samotný návrh bezpečnostních opatření a doporučení.
|
|
Základy bezpečnostního povědomí pro žáky základních škol
Přibyl, Aleš ; Kolajová, Jana (oponent) ; Sedlák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vybudováním vzdělávacích modulů, které budou sloužit pro vybudování základního povědomí o bezpečnosti pro děti na základních školách. Teoretická část popisuje základní informace z této oblasti. Další část popisuje zadání jednotlivých modulů a také popisuje školy, na kterých probíhala výuka. V praktické části jsou uvedeny podrobné náplně těchto vzdělávacích modulů.
|
|
Zavedení bezpečnostních opatření dle ISMS pro základní školu
Pexa, Marek ; Ondrák, Viktor (oponent) ; Sedlák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zavedením bezpečnostních opatření pro základní školu. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V první části diplomové práce jsou zpracovány základní teoretické pojmy z oblasti informační bezpečnosti a legislativní náležitosti potřebné pro pochopení dané problematiky. Druhá část diplomové práce popisuje stávající stav na základní škole. Poslední praktická část obsahuje samotný návrh bezpečnostních opatření a doporučení.
|