Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nápověda k testům z anorganické chemie Tvorba e-learningových studijních materiálů
Straka, Radek ; Kábelová, Božena (oponent) ; Richtera, Lukáš (vedoucí práce)
E-learning je rychle se rozvíjející způsob vzdělávání užívající k vytváření, přenosu a poskytování informací multimediálních a komunikačních technologií. Smyslem bakalářské práce je tvorba studijních materiálů, ve formě nápověd k testům z anorganické chemie. S těmito testy přicházejí povinně do styku studenti prvního ročníku Chemické fakulty na VUT v Brně v předmětu Praktikum anorganické chemie II. Práce je rozdělena do 6 kapitol, přičemž prvních pět je zaměřeno obecně na problematiku e-learningu. Šestá kapitola tvoří praktickou část obsahující vybrané nápovědy z jednotlivých testů. Zbývající nápovědy jsou pro značnou celkovou rozsáhlost (cca 600 nápověd) přiloženy na mediu.
Literární reprezentace rytířského ideálu v Čechách vrcholného středověku
VACLÍK, Jan
Cílem práce je zkoumat pojetí ideálu rytíře ve vybraném literárním díle vrcholného středověku v žánru tzv. rad. Touto skladbou je Rada otce synovi. Literární analýzou textu se pokusíme postihnout textové strategie, jimiž byly definovány centrální prvky rytířské etiky. Stejně tak budeme hledat zpodobení ideálního představitele rytířství i další ideály s ním související a podmínky, které se podílely na utváření fenoménu rytířství v bohemikálním prostoru.
Nápověda k testům z anorganické chemie Tvorba e-learningových studijních materiálů
Straka, Radek ; Kábelová, Božena (oponent) ; Richtera, Lukáš (vedoucí práce)
E-learning je rychle se rozvíjející způsob vzdělávání užívající k vytváření, přenosu a poskytování informací multimediálních a komunikačních technologií. Smyslem bakalářské práce je tvorba studijních materiálů, ve formě nápověd k testům z anorganické chemie. S těmito testy přicházejí povinně do styku studenti prvního ročníku Chemické fakulty na VUT v Brně v předmětu Praktikum anorganické chemie II. Práce je rozdělena do 6 kapitol, přičemž prvních pět je zaměřeno obecně na problematiku e-learningu. Šestá kapitola tvoří praktickou část obsahující vybrané nápovědy z jednotlivých testů. Zbývající nápovědy jsou pro značnou celkovou rozsáhlost (cca 600 nápověd) přiloženy na mediu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.