Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Model elektronického obchodu firmy
Ševčíková, Barbora ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce charakterizuje a analyzuje firmu Nexx, spol.s. r. o. Obsahuje návrh řešení problémů, vyplívajících z analýzy, vedoucí ke zlepšení budoucího postavení firmy Nexx na trhu s HW. Realizace návrhu e-shopu povede ke zkvalitnění nabízených služeb a samotného e-shopu
Možnosti elektronického nakupování
Burešová, Tereza ; Šálková, Daniela (vedoucí práce) ; Navrátilová, Miroslava (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na preference a chování spotřebitelů při nakupování na internetu. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretická východiska a vlastní práce. Teoretická část pojednává o základních pojmech vztahujících se k dané problematice. Dále také shrnuje možnosti plateb, bezpečnosti či podvody na internetu. Závěr je věnován právní úpravě elektronického obchodu v České republice. Druhá část práce je založena na dotazníkovém šetření, které se věnuje poznání chování a preferencí spotřebitelů při nakupování na internetu. Nejdříve byly navrhnuty předpoklady k dané problematice, které následně na základě získaných dat z dotazníků byly zamítnuty nebo potvrzeny. V závěru jsou navržena doporučení pro vlastníky e-shopů na zlepšení důvěry spotřebitelů a také vymezení problémů při nakupování na internetu.
Model elektronického obchodu firmy
Ševčíková, Barbora ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce charakterizuje a analyzuje firmu Nexx, spol.s. r. o. Obsahuje návrh řešení problémů, vyplívajících z analýzy, vedoucí ke zlepšení budoucího postavení firmy Nexx na trhu s HW. Realizace návrhu e-shopu povede ke zkvalitnění nabízených služeb a samotného e-shopu
Online nákupy
Vágnerová, Jitka ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Práce se zabývá online nakupováním. Více je zaměřena na analýzu cílového segmentu fitness studia, tvorbě webu a online systému, jejich cenové kalkulaci, aby se firma mohla rozhodnout, zda investovat do nové online prezentace, zapojení konkrétní SEO optimalizace pro odvětví fitnessu a vyhodnocení návštěvnosti pomocí Google Analytics. Jako doplněk k webovým stránkám jsou zařazeny nástroje, které jsou téměř zdarma k užívání, a to e-mailová komunikace, sociální médium Facebook a video kanál YouTube.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.