Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Chov psa domácího - výukový a osvětový program na sekundárním stupni základních škol
KOSOVÁ, Kamila
V rámci bakalářské práce byl navržen výukový a osvětový program na téma Chov psa domácího. Zároveň byly ověřeny znalosti tohoto tématu u žáků 9. tříd základních škol. Otestováno bylo celkem 157 žáků z pěti škol a jednoho víceletého gymnázia v Jihočeském kraji. Účastníci byli testováni prostřednictvím nestandardizovaného didaktického testu. Účinnost výukového programu byla navíc ověřena ve dvou devátých třídách základních škol a v jedné třídě víceletého gymnázia pomocí systému pretest - posttest, kdy žáci dostali stejný test před absolvováním výukového programu, a přibližně dva týdny po něm. Z výsledků práce je patrné, že žáci mají základní povědomí o chovu psa domácího, ale absolvováním výukového programu došlo k viditelnému prohloubení znalostí.
Cvičné didaktické testy pro přípravu ke státní maturitní zkoušce z matematiky
PIVOŇKA, Jiří
Tato bakalářská práce se zabývá cvičnými didaktickými testy ke státní maturitní zkoušce z matematiky. Je rozdělena do dvou částí. První část je rozdělena do 7 kapitol. Každá kapitola se zabývá konkrétním tematickým okruhem ke státní maturitní zkoušce z matematiky. Druhá část obsahuje 3 didaktické testy. Ke každému didaktickému testu je přiloženo řešení. Cílem bakalářské práce je pomoci studentům zvládnout maturitní zkoušku z matematiky.
Hodnocení znalostí žáků základních škol z chovatelství v karlovarském regionu
ŠIROKÁ, Johana
Znalosti z chovatelství byly zjišťovány u žáků v sedmých třídách základních škol v Karlovarského kraji pomocí didaktických testů. V této bakalářské práci jsou shrnuty výsledky jednotlivých otázek a celkové zpracování a vyhodnocení testů. Z výsledků vyplývá, že žáci těchto tříd jsou se znalostmi v oboru chovatelství na dobré úrovni.
Předpokládané znalosti z ekologie v učebnicích ZŠ
VÁCHA, Robert
Předkládaná bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývá rámcovým vzdělávacím programem - jeho vymezením a obsahem. Zvláště se zaměřuje na vzdělávací obor Přírodopis a průřezové téma Environmentální výchova. V práci je vymezen pojem učebnice, jsou popsány funkce učebnice ve vzdělávacím procesu a způsoby analýzy učebnic. Teoretická část se zabývá také didaktickými testy. Praktická část je věnována rozboru a srovnání vybraných řad učebnic. Předkládá také návrh jednoduchého testu v rámci výzkumu znalostí z ekologie u žáků základních škol a hodnotí výsledky pokusného pilotního průzkumu.
Víme, co jíme?
HEŘMANOVÁ, Martina
Tato diplomová práce se skládá ze dvou hlavních částí. V první části této práce je uvedena teorie týkající se zdravé výživy. Teoretická část zahrnuje např.: základní obecné informace o zdravé výživě člověka, stručný výčet obsahových látek v potravinách a souhrn potravinových aditiv. Hlavním úkolem druhé, praktické, části bylo zjistit, jaké pojetí o zdravé výživě člověka mají žáci na druhém stupni základní školy, konkrétně žáci 8. a 9. ročníků. Pro zjištění vědomostí žáků bylo použito didaktického testu. Výsledky testů jsou vyhodnoceny v tabulkách a grafech a závěrečně shrnuty.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.