Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Purchase decision-making process of consumers in the market of summer vacation
Soroková, Lenka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza kupního rozhodovacího procesu spotřebitele na trhu letních dovolených a zachycení aktuálních trendů v oblasti nákupu letní dovolené na českém trhu. První dvě kapitoly jsou věnovány základním definicím a přístupům, sloužícím k pochopení chování spotřebitele, popisu marketingového mixu cestovního ruchu a faktorů ovlivňujících nákupní rozhodování jedince. Následuje podrobnější rozbor jednotlivých fází kupního rozhodovacího procesu za pomoci sekundárních dat. Ve čtvrté kapitole je stručně popsán trh cestovního ruchu v ČR, jeho subjekty a přehled služeb cestovního ruchu. Závěr práce je věnován rozboru mnou realizovaného dotazníkového šetření a výstupu z něj. Za účelem přiblížení rozhodování jedince o nákupu letní dovolené jsou výsledky vlastního výzkumu podpořeny daty Market - Media - Lifestyle (MML). Shrnutí výsledků šetření a přehledné zobrazení procesu nákupu letní dovolené na základě dostupných dat uzavírá předposlední část. Poslední část práce tvoří její závěr.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.