Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spolupráce Regionálního finančního centra s malými a středními podniky
MATUŠOVÁ, Dita
Malé a střední podniky patří bezesporu k důležitým článkům ve správně fungující ekonomice. V dnešní době jsou podnikatelé velmi ovlivněni hospodářskou krizí, jsou nuceni přehodnotit finanční záležitosti podniku tak, aby i v tak obtížné době se na trhu nejen udrželi, dosahovali zisku, ale také třeba zkusili expandovat a rozšířit si tak možnosti jak dosáhnout požadovaného zisku. Proto je pro ně důležité i rozhodování o využívání bankovních služeb a výběr bankovní instituce. Špatně zvolený typ bankovního produktu, potažmo banky může podnikatele velmi finančně zatížit, přičemž jim nepřinese to, co od produktu původně očekávali. Cílem diplomové práce je odhalit příležitosti Poštovní spořitelny na bankovním trhu a využít je pro získání nových klientů z řad malých a středních podnikatelů pro regionální finanční centrum Poštovní spořitelny v Českých Budějovicích. Na základě poznatků z dotazníkového šetření a analýzy prostředí společnosti budeme v práci analyzovat produkty Regionálního finančního centra Poštovní spořitelny pro malé a střední podniky. Nedílnou součástí bude analýza povědomí a zájmu podniků o produkty nabízených Regionálním finančním centrem a zmapování situace na trhu malých a středních podnikatelů, počet, složení a jejich rozložení v Jižních Čechách, především v českobudějovickém regionu. Analýza i dotazníkové šetření potvrdili hypotézu, která předpokládala, že malí a střední podnikatelé nemají příliš velké povědomí o službách Poštovní spořitelny, a proto jich nevyužívají. Řešením je tedy určení konkrétního komunikačního mixu s malými a středními podnikateli. Řešení a skladbu mixu není jednoduché sestavit vzhledem k přidělenému regionálnímu marketingovému rozpočtu, ze kterého nelze financovat jen mediální kampaně určené MSP. Rozhodnutí o konečné skladbě komunikačního mixu náleží regionálnímu řediteli. Poštovní spořitelna jistě využije spolupráci s Asociací malých a středních podnikatelů a živnostníků ČR, dále naváže spolupráci s Jihočeskou hospodářskou komorou, využije prezentaci značky v regionálním tisku a určité podpory prodeje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.