Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing importance of Body image
Michelík, Martin ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Dnešní doba přináší život plný konzumu, se silným bojem o zákazníka . Každý člověk se chce mít dobře a vypadat lépe. Sdělení, které všude kolem nás prezentují štíhlý a pohledný lidi, ovlivňují naše spotřebné chování. Koupou nejrozličnějších vyrobků se lidé snaží vyrovnat těmto ideálům a docílí častokrát umělé pocity štěstí . Práce se zaměřuje na Body image, při kterém rozebírá spotřební chování jedince, jeho socialní a kulturní predispozice, jaký ideál krásy je zobrazován a preferován u mužů a u žen . Vysvětluje tělesné sebepojetí, jeho vyobrazení v minulosti a jeho vliv ve spojitosti s médiami a reklamou. Cílem této práce je pomocí výzkumu stanovit nejfrekventovanější prvky body image ve spojení s respondenty. Definuje nejčastěji prezentované tělesné ideály a jejich vnímaní dotazovanými. Práca analyzuje i vlivy sociálnich sítí na Body image mladé generace a do jaké velikosti mění jejich běžné návyky .
Marketingová komunikace banky na sociálních sítích
Zilvar, Adam ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zabývá tématem marketingové komunikace banky na sociálních sítích. Cílem práce je identifikovat možnosti marketingové propagace na sociálních sítích a poté na základě analýzy současné komunikace České spořitelny na sociálních sítích navrhnout doporučení pro její zlepšení. Komunikace firem na sociálních sítích je relativně nové a dynamicky se rozvíjející oblastí a společnosti této formě propagace věnují stále větší část marketingových rozpočtů. Přínosem práce je proto shrnutí nových poznatků v této oblasti, poskytnutí přehledu forem propagace na Facebooku a Twitteru a zhodnocení komunikace České spořitelny za pomocí srovnání s internetovou bankou Air Bank a použítí osvědčené praxe. Na závěr práce předkládám doporučení pro zlepšení komunikace České spořitelny na sociálních sítích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.