Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Přínos značky CHUTNÁ HEZKY. JIHOČESKY pro vybrané regionální výrobce
GAZÁREK, Lukáš
Diplomová práce popisuje chování spotřebitelů na trhu, dále se zaobírá značkou jako takovou a poté pojednává o jednotlivých regionálních značkách. Zaměřuje se na soutěž CHUTNÁ HEZKY. JIHOČESKY a přínos této soutěže pro vybrané regionální výrobce. V praktické části jsou zpracovány a graficky znázorněny výsledky dotazníkového šetření, kterého se účastnili jihočeští výrobci regionálních potravin. Cílem bylo zjistit, jaký význam má soutěž CHUTNÁ HEZKY. JIHOČESKY a případně navrhnout změny, které by do budoucna pomohly tuto soutěž zatraktivnit. V závěru a diskusi je shrnutí výsledků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.