Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Budování věrnostního systému firmy
Haniková, Alžběta ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Práce pojednává o významu věrného zákazníka a věrnostních systémech jako nástroje napomáhajícímu budování loajality. Charakterizuje věrnost a spokojenost zákazníka, zabývá se problematikou udržení zákazníka. Popisuje historii a typy věrnostních programů, faktory důležité pro rozhodování o jejich zavedení a problémy s nimi spojené. Praktická část práce se týka trhu s oděvy, společnosti Orsay a jejího věrnostního systému Orsay klub. Práce taky obsahuje průzkum týkající se věrnostních programů na trhu s oděvy se zaměřením na obchod Orsay a jeho Orsay klub.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.