Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Interaktivní nástroje ve výuce chemie
Helceletová, Zuzana ; Čapek Adamec, Martin (vedoucí práce) ; Rusek, Martin (oponent)
Informační a komunikační technologie (dále jen "ICT") stále více pronikají do struktur společnosti, jejích funkcí i života samotných jedinců. Integrace ICT do vzdělávání spojená s proměnou tradičního pojetí vzdělávání v moderní edukační prostředí je proto chápána jako jeden z významných faktorů dalšího rozvoje. Předkládaná práce se zabývá některými možnostmi využití elektronické podpory ve výuce chemie na středních školách. Jde především o vizualizaci učiva chemie, vhodnou positivní motivaci a aktivizaci žáka. Práce blíže popisuje prezentaci učiva chemie pomocí specializovaných počítačových programů a vizualizací chemických dějů. Jedním z cílů této diplomové práce je seznámení čtenářů s různými softwary na podporu výuky chemie a zhodnocení těchto softwarů z hlediska praktičnosti, obtížnosti a možností jejich dalšího využití. Mezi vybrané a popisované softwary patří ACD/Chemsketch, Isis/Draw, WebLab Viewer Lite, Orbitel Viewer, ArgusLab, Anorganická chemie, ChemDraw, ChemLab, Basic Chemi a LM Chemie. Podstatná část práce je následně věnována softwaru Wolfram Mathematica, když shrnuje nejdůležitější informace o výrobci, distributorovi, různých typech softwaru a jejich využití. Dalším a neméně důležitým cílem této práce je snaha motivovat k tvorbě a využívání některých demonstračních projektů softwaru...
Interaktivní nástroje ve výuce chemie
Helceletová, Zuzana ; Čapek Adamec, Martin (vedoucí práce) ; Rusek, Martin (oponent)
Informační a komunikační technologie (dále jen "ICT") stále více pronikají do struktur společnosti, jejích funkcí i života samotných jedinců. Integrace ICT do vzdělávání spojená s proměnou tradičního pojetí vzdělávání v moderní edukační prostředí je proto chápána jako jeden z významných faktorů dalšího rozvoje. Předkládaná práce se zabývá některými možnostmi využití elektronické podpory ve výuce chemie na středních školách. Jde především o vizualizaci učiva chemie, vhodnou positivní motivaci a aktivizaci žáka. Práce blíže popisuje prezentaci učiva chemie pomocí specializovaných počítačových programů a vizualizací chemických dějů. Jedním z cílů této diplomové práce je seznámení čtenářů s různými softwary na podporu výuky chemie a zhodnocení těchto softwarů z hlediska praktičnosti, obtížnosti a možností jejich dalšího využití. Mezi vybrané a popisované softwary patří ACD/Chemsketch, Isis/Draw, WebLab Viewer Lite, Orbitel Viewer, ArgusLab, Anorganická chemie, ChemDraw, ChemLab, Basic Chemi a LM Chemie. Podstatná část práce je následně věnována softwaru Wolfram Mathematica, když shrnuje nejdůležitější informace o výrobci, distributorovi, různých typech softwaru a jejich využití. Dalším a neméně důležitým cílem této práce je snaha motivovat k tvorbě a využívání některých demonstračních projektů softwaru...
Multimediální pomůcka pro samostudium matematiky pro základní školu
BRADÁČOVÁ, Hana
Diplomová práce se zabývá tvorbou multimediální pomůcky pro samostudium matematiky pro základní školu. Touto pomůckou je interaktivní software, konkrétně webové stránky bez nutnosti připojení k internetu na CD. Především je určena pro domácí přípravu žáků, kteří ve škole zameškají, nestihnout látku pochopit, nebo si učivo potřebují jen připomenout, procvičit. Zároveň ji lze využít i během hodiny. V rámci diplomové práce bylo zpracováno téma řešení rovnic. Součástí diplomové práce je i praktické ověření žáky základní školy a porovnání jejich výsledků se žáky, kteří s pomůckou nepracovali.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.