Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie společnosti HACO, spol. s r.o.
Brachtlová, Veronika ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Kovářová, Ladislava (oponent)
Tématem této bakalářské práce je "Marketingová strategie společnosti HACO, spol. s r.o.", českého výrobce produktů v oblasti sanity a vzduchotechniky. Cílem práce je kriticky zhodnotit stávající marketingovou strategii společnosti HACO, spol. s r.o. a následně navrhnou možná doporučení na její vylepšení. Celá práce je koncipována do dvou základních částí - teoretické a praktické. Teoretická část se věnuje teorii marketingu a marketingové strategie. Je zde objasněn pojem marketing, stěžejní kroky procesu marketingového řízení, marketingové strategické plánování a jednotlivé nástroje marketingového mixu. Praktická část se podrobně zabývá marketingovou strategií společnosti HACO, spol. s r.o. Společnost je zde stručně představena, je provedena situační analýza a rozebrán její marketingový mix. Následně je proveden vlastní marketingový výzkum v podobě dotazníkového šetření. Veškeré získané poznatky jsou poté shrnuty ve formě SWOT analýzy. V závěrečné kapitole je zhodnocena stávající marketingová strategie společnosti a jsou zde uvedeny možné návrhy a doporučení na její případné vylepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.