Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řídicí jednotka dveřních systémů dopravních prostředků
Jablončík, Lukáš ; Vlachová Hutová, Eliška (oponent) ; Friedl, Martin (vedoucí práce)
Tématem mé bakalářské práce je návrh řídicí jednotky pro dveřní systémy dopravních prostředků. Řídicí jednotka je navržena z moderních součástek s dostupností více jak deset let. Řízení je realizováno pomocí mikrokontroléru ATMEGA a motor je spínán pomocí h-můstku. Jednotka má deset programovatelných vstupů a dva silové výstupy. Návrh plošného spoje je optimalizován pro sériovou výrobu. Výsledkem práce je funkční prototyp řídicí jednotky.
FM vysílač APRS telemetrických dat v pásmu 144 MHz
Bohátka, Jan ; Šádek, Václav (oponent) ; Urbanec, Tomáš (vedoucí práce)
V práci je popsán systém APRS, který se používá k posílání a příjímání textových zpráv. Zprávy jsou přenášeny na frekvenci 144 MHz pomocí modulace AFSK. APRS komunikuje pomocí protokolu AX.25, který vysílá a přijímá zprávy v rámcích, ve kterých jsou kromě přenášených zpráv i řídící bity pro celou komunikaci. Téměř celou vysokofrekvenční část obsahuje jeden integrovaný obvod. Jeho obsluhu, kódování a dekódování rámců má na starost mikrokontrolér.
FM vysílač APRS telemetrických dat v pásmu 144MHz
Bohátka, Jan ; Šádek, Václav (oponent) ; Urbanec, Tomáš (vedoucí práce)
V práci je popsán systém APRS, který se používá k posílání a příjímání textových zpráv. Zprávy jsou přenášeny na frekvenci 144 MHz pomocí modulace AFSK. APRS komunikuje pomocí protokolu AX.25, který vysílá a přijímá zprávy v rámcích, ve kterých jsou kromě přenášených zpráv i řídící bity pro celou komunikaci. Téměř celou vysokofrekvenční část obsahuje jeden integrovaný obvod. Jeho obsluhu, kódování a dekódování rámců má na starost mikrokontrolér.
FM vysílač APRS telemetrických dat v pásmu 144MHz
Bohátka, Jan ; Šádek, Václav (oponent) ; Urbanec, Tomáš (vedoucí práce)
V práci je popsán systém APRS, který se používá k posílání a příjímání textových zpráv. Zprávy jsou přenášeny na frekvenci 144 MHz pomocí modulace AFSK. APRS komunikuje pomocí protokolu AX.25, který vysílá a přijímá zprávy v rámcích, ve kterých jsou kromě přenášených zpráv i řídící bity pro celou komunikaci. Téměř celou vysokofrekvenční část obsahuje jeden integrovaný obvod. Jeho obsluhu, kódování a dekódování rámců má na starost mikrokontrolér.
Řídicí jednotka dveřních systémů dopravních prostředků
Jablončík, Lukáš ; Vlachová Hutová, Eliška (oponent) ; Friedl, Martin (vedoucí práce)
Tématem mé bakalářské práce je návrh řídicí jednotky pro dveřní systémy dopravních prostředků. Řídicí jednotka je navržena z moderních součástek s dostupností více jak deset let. Řízení je realizováno pomocí mikrokontroléru ATMEGA a motor je spínán pomocí h-můstku. Jednotka má deset programovatelných vstupů a dva silové výstupy. Návrh plošného spoje je optimalizován pro sériovou výrobu. Výsledkem práce je funkční prototyp řídicí jednotky.
FM vysílač APRS telemetrických dat v pásmu 144 MHz
Bohátka, Jan ; Šádek, Václav (oponent) ; Urbanec, Tomáš (vedoucí práce)
V práci je popsán systém APRS, který se používá k posílání a příjímání textových zpráv. Zprávy jsou přenášeny na frekvenci 144 MHz pomocí modulace AFSK. APRS komunikuje pomocí protokolu AX.25, který vysílá a přijímá zprávy v rámcích, ve kterých jsou kromě přenášených zpráv i řídící bity pro celou komunikaci. Téměř celou vysokofrekvenční část obsahuje jeden integrovaný obvod. Jeho obsluhu, kódování a dekódování rámců má na starost mikrokontrolér.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.