Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 974 záznamů.  začátekpředchozí972 - 974  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tools of political marketing
Friedová, Paulína ; Grossmutová, Jana (vedoucí práce) ; Stehlík, Eduard (oponent)
Diplomová práca sa zaoberá prítomnosťou politického marketingu na Slovensku v predvolebnom období parlamentných volieb do Národnej rady roku 2006. Využívanie základných marketingových nástrojov v politike ? produktu, ceny, distribúcie a reklamy je analyzované vo volebných kampaniach dvoch kandidujúcich strán: dovtedy vládnej, pravicovej SDKÚ-DS a opozičnej, ľavicovej strany SMER-DS. Práca analyzuje obe volebné kampane z pohľadu marketingu.
Zapojení celebrit v reklamě
Vopasek, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent)
Práce analyzuje rozdíly v postojích a vnímání reklamy se známou osobností lidmi s vyšším zájmem o svět známých osobností a bulvár. Dále se zabývá vhodností a účinností zapojení známých osobností v reklamě. Dále obsahuje porovnání zapojení celebrit v reklamě formou doporučení (testimonialu) vs. hraní role. V práci je rovněž uvedeno srovnání 18 známých osobností popuární kultury pomocí metody BAV.
Celebrity v reklamě
Baráthová, Monika ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent)
Práce se zaměřuje na tematiku zahraniční celebrity v české televizní reklamě. Analyzuje 5 reklam na mezinárodné úrovni, ve kterých vystupují světoznámé osobnosti. Teoretická část zahrňuje kapitoly, které vysvětlují základní pojmy spojené s touto tematikou. Ve praktické části jsou uvedeny testy provedené na základě údajů z osobních individuálních dotazníků. Testování závislostí mezi odpovědi a demografickými charakteristikami respondentů proběhlo pomocí programu Statgraphics.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 974 záznamů.   začátekpředchozí972 - 974  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.