Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 923 záznamů.  začátekpředchozí720 - 729dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Problematika zaměstnávání osob se zdravotním postižením v rámci platného právního systému ČR
Dík, Lukáš ; Vostrovská, Zdenka (vedoucí práce) ; Durdisová, Jaroslava (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou zaměstnávání osob se zdravotním postižením. První část této práce je věnována politice zaměstnanosti a vývoje přístupu k této skupině osob. Dále se práce věnuje vymezení osob zdravotně postižených a jednotlivým prvkům aktivní politiky, kterou se snaží stát motivovat k vyšší míře zaměstnávání postižených osob. Stěžejní části práce je dotazníkové šetření a analýza, včetně studie Ministerstva práce a sociálních věcí. Práce také obsahuje doporučené legislativní změny, seznam příloh, v němž jsou přiloženy jednotlivé dotazníky a grafické znázornění jejich výstupů a tabulkové vyjádření vývoje v oblasti zaměstnávání osob se zdravotním postižením.
Regulace počtu parkovacích stání u rodinných domů a její dopady
Malinová, Kateřina ; Vejchodská, Eliška (vedoucí práce) ; Ropický, Jan (oponent)
Rozvoj automobilismu přispěl k lepší mobilitě, ale také zatížil veřejné komunikace nejen z hlediska počtu projíždějících automobilů, ale také počtem odstavených aut na veřejném prostranství obcí. Na to zareagoval stát vytvořením regulace, konkrétně požadavkem minimálního počtu odstavných a parkovacích stání ke každé nové stavbě. Tato politika s sebou může nést pozitivní dopady jako je zlepšení průjezdnosti veřejných komunikací a větší bezpečnosti, ale také přináší vícenáklady pro majitele nových staveb. Diplomová práce se zabývá regulací minimální počtu odstavných stání u rodinných domů v České republice a je zde provedena analýza odlišností v přístupu obcí ČR k této regulaci. Metodou šetření byla zvolena kombinace řízeného rozhovoru se zástupci stavebních úřadů náhodně vybraných pěti obcí ČR a následného elektronického dotazníku s uzavřenými i otevřenými otázkami pro širší vzorek obcí ČR. Analýza došla k závěru, že forma aplikace této regulace se u jednotlivých obcí ČR významně liší a existují tak např. rozdíly ve vynaložených nákladech pro majitele domů, jelikož někteří jsou nuceni stavět zpevněná či garážová odstavná stání a jiným postačí jakákoliv i travnatá plocha na jejich pozemku.
Architektonické bariéry ve veřejnoprávních budovách pro osoby s tělesným postižením- komparace lokalit Jindřichův Hradec a Třeboň
ŽIŽKOVSKÝ, Martin
Tato bakalářská práce se v teoretické části zabývá objasněním základní terminologie, definuje tělesné postižení a popisuje legislativu České republiky, která řeší problematiku architektonických bariér. V praktické části se věnuji mapování bariér popisnou metodou ve zvolených městech Jindřichův Hradec a Třeboň. Na základě získaných údajů, jejich komparací, lze hodnotit snahu obou lokalit odstraňovat bariéry v přístupu a pohybu ve veřejnoprávních budovách.
Vliv legislativního prostředí ČR-upravující prodej léčiv- na věrnostní program lékárny Alma
SKÁLOVÁ, Veronika
Diplomová práce byla zaměřená na zhodnocení věrnostního programu Lékárny ALMA v návaznosti na legislativní prostředí ČR. V první části byla provedena analýza legislativního prostředí. V další části bylo provedeno zhodnocení věrnostního programu. Věrnostní program byl zhodnocen jako celek. Dále byly zhodnoceny jednotlivé marketingové akce, které Lékárna ALMA uskutečnila během roku 2010 a roku 2011. Výsledkem práce bylo, že věrnostní program byl pro Lékárnu ALMA přínosem. Provozování věrnostního programu je pro Lékárnu ALMA ekonomicky efektivní. Lékárna by měla i nadále pokračovat v uskutečňovaní marketingových akcí, protože mají na zákazníky pozitivní efekt.
Problematika farmářských trhů - legislativa, sortiment
KABEŠOVÁ, Veronika
Farmářské trhy se staly v poslední době oblíbeným místem na nákupy. Nabízený sortiment je velice pestrý a vztahuje se k němu množství zákonů, vyhlášek a norem. Prodej jednotlivých komodit upravuje legislativa stejná, jako pro prodej v kamenných obchodech. Dotazníkové šetření bylo prováděno na farmářském trhu v Táboře. Zúčastnili se lidé různých věkových skupin. Na základě dotazníkového šetření (203 dotazovaných) se zjistilo, že 70% lidí ví, že stánek s mléčnými a masnými výrobky musí být vybaven chladicím zařízením. Na původ zboží se ptá 31% dotazovaných a 82% sleduje etikety na výrobcích
Ochrana spotřebitele v cestovní kanceláři
PAPEŽOVÁ, Jana
Práce se zabývá ochranou spotřebitele v cestovní kanceláři. Součástí práce je literární rešerše, současná situace na trhu CK a CA, analýza vybrané cestovní kanceláře a dotazníkové šetření, jehož cílem bylo zjistit, jaké mají spotřebitelé povědomí o svých právech při koupi zájezdu. Ochrana spotřebitele je stále aktuální téma, kterému je třeba se i nadále věnovat.
Kvalita nábytku v kontextu značky Česká kvalita Nábytek
NOVÁK, Tomáš
Diplomová práce se zabývá analýzou kvalitativní úrovně nábytku nabízeného na českém trhu a to v kontextu značek kvality. Nejvýznamnější značkou kvality pro oblast nábytku je značka Česká kvalita Nábytek, která je pro tuto práci stěžejním tématem. Úvod práce je věnován teoretickému rozboru, který má zajistit bližší seznámení se zkoumanou problematikou. Navazující praktická část práce je věnována analýze kvality nábytku vyskytujícího se na českém trhu, která byla prováděna prostřednictvím dotazníkového šetření. Primárně byli osloveni výrobci nábytku, kteří nejsou držiteli značky, a spotřebitelé. Pro získání třetího pohledu byly zmiňované výzkumy doplněny o šetření provedené u zkušeben akreditovaných pro testování nábytku. Výstupy získané z dotazníků byly propojeny ve formě syntézy zjištěných údajů, která popisuje současnou situaci v oblasti nábytku na českém trhu. Po analyticko-syntetické části následuje diskuse, jenž byla vytvořena s využitím studie Furniture 2010 vydané společností INCOMA GfK. Poslední částí práce je závěr, který byl určen především k potvrzení či vyvrácení stanovených hypotéz, popřípadě ke shrnutí nejdůležitějších poznatků souvisejících s kvalitou nábytku na českém trhu.
Analýza využívání Product Placementu v ČR
PLEVA, Milan
Cílem bakalářské práce je zhodnotit současné využívání Product placementu v kinematografii a televizní produkci v rámci České republiky, posoudit změny ve využívání PP v souvislosti se schválením novely zákona č. 231/2001 Sb. o audiovizuálních mediálních službách na vyžádání a na základě analýzy navrhnout vhodná opatření na zlepšení v oblasti využití PP. Téma je pojato především z ekonomického hlediska a analyzuje Product placement jakožto marketingový nástroj. V literární rešerši jsou definovány pojmy, které je nutné znát pro potřeby pochopení problematiky, charakterizován historický vývoj a právní aspekty, hlavní část se zabývá PP jako marketingovým nástrojem, následují zahraniční a české ?best practices? a ?worst practices?, poté hloubkový rozhovor s představiteli mediální agentury odkrývající proces od poptávky ke kontraktu a následná doporučení marketérům firem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 923 záznamů.   začátekpředchozí720 - 729dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.