National Repository of Grey Literature 712 records found  beginprevious709 - 712  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Lifestyle - A Research Topic And a Criteria for Market Segmentation
Kuncová, Jana ; Koudelka, Jan (advisor) ; Udatný, Jiří (referee)
The thesis considers lifestyle with emphasis on its applicability in marketing practices. The first part characterises the social research projects that took place recently in the Czech Republic. The second part concentrates on the principles and methods of market segmentation, followed by an example of financial market segmentation based on features of lifestyle. The final part contains recommendations related to marketing strategies towards chosen segments.
Produkční funkce zdraví
Říšská, Eva ; Lešetický, Ondřej (advisor)
Práce se zabývá vymezením definice produkční funkce zdraví, tj. zhodnocením úrovně a systému zdravotní péče, úrovně českého zdravotnictví, genetických předpokladů, vlivu životního prostředí, tj. fyzikálních, chemických, biologických a sociálních faktorů, vlivu životního stylu, tj. práce, stresu, drog, fyzických aktivit, dále vlivem výživy, pitné vody, vzdělání a příjmu a majetku na úroveň zdraví.
Zvláštnosti podnikateľského prostredia obchodné a kultúrne zvyky Mongolska
Uhrinová, Branislava ; Mišovská, Soňa (advisor) ; Joklová, Kateřina (referee)
Cieľom mojej práce bolo približiť čitateľovi faktory, ktoré formujú podnikateľské prostredie v Mongolsku a poukázať na hospodársky vývoj v krajine, súčasný a minulý, na životný štýl obyvateľstva, jeho históriu a národné zvyklosti, prítomné v krajine od pradávna, ktoré spoločne vytvárajú obraz Mongolska v očiach svetovej verejnosti.
Analysis of culture enviroment in chosen country from the marketing viewpoint
Svoboda, Jan ; Koudelka, Jan (advisor) ; Mottlová, Libuše (referee)
Předmětem mé diplomové práce bylo shodnocení vývoje kulturní prostředí mezi nejmladší generací v Číně. Srovnání tradičních hodnot se změnami, které se odehrávají ve společnosti v současnosti a přibližují je tak podobě ve vyspělých státech. Důraz je kladen možnost oslovit mladou čínskou generaci pomocí médií, především televizního vysílání a internetu a ovlivnit tak jejich nákupní chování.

National Repository of Grey Literature : 712 records found   beginprevious709 - 712  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.