Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 60 záznamů.  začátekpředchozí51 - 60  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Technologie výroby dveří kolejových vozidel pomocí nových lepících systémů
Tesař, Petr ; Kubíček, Jaroslav (oponent) ; Daněk, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá lepícím procesem, který je dominantní technologií při výrobě dveřních křídel kolejových vozidel. Po nezbytném prostudování základní podstaty lepených spojů jsou dále představeny konstrukční možnosti tohoto výrobku. Stěžejní části práce je prezentace dosažených výsledků zkoušek jednotlivých vybraných typů lepidel. Na základě těchto výsledků je vybrán nejvhodnější typ a dodavatel průmyslového lepidla.
Lepení v automobilovém průmyslu
Bláha, Aleš ; Žák, Ladislav (oponent) ; Kubíček, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním lepených spojů u karoserií automobilů, které jsou nejvíce mechanicky namáhané za účelem výběru vhodných moderních lepidel u dané konstrukce karoserie automobilu. První část práce je zaměřena na popis technologie lepení včetně teoretických poznatků související s využitím při lepení u konstrukčních celků karoserie automobilu. Zadaná konstrukce a její řešení je provedeno tím způsobem, že byly vybrány tři druhy lepidel od firmy SIKA a vzájemně porovnané jejich vlastnosti. Poté je provedena experimentální zkouška u 18 vzorků na převislou smykovou pevnost v tahu a v závěru následuje vyhodnocení a výběr nejvhodnější a optimální varianty pro různé aplikace lepení.
Zefektivnění výroby montážního profilu dřevěného dílu
Strnad, Jan ; Mouralová, Kateřina (oponent) ; Zemčík, Oskar (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje stávající výrobu polotovarů ze dřeva ve firmě TON a.s. Tyto polotovary jsou následně určeny k montáži, lakování, balení a distribuci. Bakalářská práce se blíže specializuje na část výroby frézování drážek montážního profilu do dřevěného dílu na stroji Zuckermann, dále pak kompletace a lepení do sestavy, která se skládá ze dvou dřevěných dílů. Tyto sestavy slouží jako podsestavy pro sestavení židle. Vytypování nedostatků výroby při frézování drážek do dřevěných dílů a při jejich kompletaci je stěžejním úkolem práce. Na základě zjištěných poznatků bylo vypracováno základní technicko- ekonomické zhodnocení.
Moderní technologie tváření ve strojírenství
Čajan, Tomáš ; Schwarzer, Emil (oponent) ; Dvořák, Milan (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce jsou moderní a nekonvenční technologie tváření, a to především technologie spojování plechů za studena. Dále je zaměřena také na moderní technologie svařování a lepení. Práce obsahuje literární studii o těchto technologiích a následně porovnává jejich výhody a nevýhody.
Svařování konstrukce z hliníkové slitiny
Blahák, Petr ; Hála, Michal (oponent) ; Kubíček, Jaroslav (vedoucí práce)
Projekt vypracovaný v rámci bakalářského studia oboru 2303R002 předkládá návrh technologie svařování konstrukce z hliníkové slitiny. Na základě literární studie problematiky svařování hliníkových slitin byly vybrány dvě použitelné metody, svařování WIG (TIG) a svařování třením, a byly dále porovnávány s alternativními metodami spojování, tvrdé pájení a lepení. Byl vypracován pracovní postup pro metodu WIG (TIG), pájení a lepení a následně byly provedeny čtyři praktické zkoušky. Projekt porovnává metody především z ekonomického hlediska, z hlediska náročnosti technologie spojování a z hlediska dodržení pevnosti základních materiálů. Dále se zabývá problémy s poklesem pevnosti v tepelně ovlivněné oblasti, propalem tenkostěnného materiálu, náchylností hliníku k nasycení vodíkem, rychlou oxidací hliníku a vnikající tvrdou povrchovou vrstvou oxidu.
Materiály pro karoserie osobních vozidel
Vondrák, Zdeněk ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Tato práce je věnována popisu konstrukce samonosné karosérie moderních osobních automobilů, materiálům karosérií, povrchovým úpravám a způsobům spojování částí karosérie. V práci je uveden výčet materiálů, použitelných při výrobě jednotlivých dílů karosérie. Dále se práce zabývá různými povrchovými úpravami, zejména zaměřenými na antikorozní ochranu. Závěrečná část práce pojednává o různých možnostech spojování, na které můžeme v automobilovém průmyslu narazit.
Technologie výroby dveří kolejových vozidel pomocí nových lepících systémů.
Tesař, Petr ; Kubíček, Jaroslav (oponent) ; Daněk, Ladislav (vedoucí práce)
Projekt vypracovaný v rámci bakalářského studia oboru 2307 předkládá návrh výroby pomocí lepících systémů. Na základě literární studie problematiky lepení je navržen vhodný lepící systém pro spojení rámů hliníkových dveří kolejových vozidel. Základem návrhu a výběru vhodné varianty jsou technické listy dodavatelů lepidel.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 60 záznamů.   začátekpředchozí51 - 60  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.