Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Dramatická výchova na 1. stupni základní školy v kontextu kurikulární reformy
Johnová, Jana
DRAMATICKÁ VÝCHOVA NA 1. STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY V KONTEXTU KURIKULÁRNÍ REFORMY Abstrakt Disertační práce směřuje k vytvoření teoretických východisek pro rozvoj dramatické výchovy v Libereckém kraji. Jejím hlavním výzkumným cílem je zjistit reálný aktuální stav dramatické výchovy jako školního předmětu i jejího vyu ívání jako metodického prostředku k výuce jiných vzdělávacích obsahů na 1. stupni základních škol v Libereckém kraji, a poskytnout tak přehled o vnímání přínosu tohoto oboru v rámci primárního vzdělávání z pohledu ředitelů ZŠ v Libereckém kraji, učitelů 1. stupně i studentů učitelství 1. stupně na FP TUL. Východiskem práce se stal český vzdělávací systém, který prošel od roku 1989 četnými změnami. Za nejvýznamnější z nich lze pova ovat kurikulární reformu. Hlavním cílem Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání (RVP ZV) je u áků na základě činnostního učení utvářet a rozvíjet klíčové kompetence. Vedle klíčových kompetencí a očekávaných výstupů jsou v RVP ZV novinkou a důle itým formativním prvkem průřezová témata, která rozšiřují poznání áků, ale také obohacují jejich osobnost a vztahy s jinými lidmi. Podporují utváření vhodných postojů a mají vliv na celkovou atmosféru školy. Disertační práce se věnuje dramatické výchově jako jedné z mo ných cest, je se významně podílí na osobnostně...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.