Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Proces vzniku druhových standardů kvality sociálních služeb v oblasti telefonické krizové intervence
Urbánková, Michaela ; Vodáčková, Daniela (vedoucí práce) ; Holý, Jiří (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku druhových standardů a procesu, kterým druhové standardy vznikají. Konkrétně je zacílena do oblasti telefonické krizové intervence. Druhové standardy kvality sociálních služeb jsou jedním z nástrojů řízení kvality, který lze uplatnit v oblasti sociálních služeb. Na rozdíl od jiných nástrojů jsou tvořeny, vyžadovány a kontrolovány zastřešující organizací poskytovatelů jednotlivých sociálních služeb - v českém prostředí nejčastěji asociací. Práce zasazuje druhové standardy kvality do kontextu jiných nástrojů řízení kvality, zejména je vymezuje vůči zákonným standardům kvality sociálních služeb. Vzhledem k zaměření na oblast telefonické krizové intervence práce čtenáři tuto oblast přibližuje. Cílem této práce je pečlivé zmapování a shrnutí dostupných informací o druhových standardech kvality a především vytvoření materiálu, který bude sloužit České asociaci pracovníků linek důvěry jako podklad pro tvorbu druhových standardů. Dílčími cíli jsou odpovědi na otázky: Jak by měla vypadat tvorba druhových standardů v ČAPLD? Jakou podobu by měly tyto druhové standardy mít? Jak by měl vypadat proces jejich zavádění na jednotlivých linkách důvěry? Co by mělo být pro linky důvěry, které druhové standardy kvality naplní, výstupem? Kdo a jak bude provádět inspekci naplňování...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.