Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 389 záznamů.  začátekpředchozí386 - 389  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Přehled platforem pro vývoj mobilních aplikací
Třísková, Lucie ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Pecinovský, Rudolf (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá hodnocením mobilních platforem z pohledu vývojáře mo-bilních aplikací. Cílem práce je stanovení kritérií pro hodnocení mobilních platforem z pohledu začínajícího vývojáře, který se vývoji aplikací chce věnovat ve svém volném čase, a jejich následné využití pro srovnání vybraných mobilních platforem tak, aby je čtenář mohl přizpůsobit svým preferencím a zvolit tak možnost, která mu bude nejvíce vyhovovat. Tohoto cíle bylo dosaženo syntézou informací získaných z českých i zahraničních zdrojů, na základě kte-rých bylo vytvořeno vlastní doporučení pro volbu platformy pro vývoj mobilních aplikací. Práce je strukturována následujícím způsobem: nejprve je zachycen podíl jednotlivých mobilních platforem na českém i světovém trhu mobilních operačních systémů, poté jsou detailně popsány tři nejvýznamnější mobilní platformy (Android, iOS a Windows Phone) se zaměřením na specifika vývoje mobilních aplikací, v další kapitole jsou dle požadavků začínajícího hobby vývojáře definována hodnotící kritéria a na závěr je dle zvolených kritérií provedeno srovnání vybraných mobilních platforem. Tato práce poskytuje vývojářům potřebné informace a doporučení pro výběr platformy pro vývoj mobilních aplikací. V České republice doposud nebyla publikována žádná práce, která by takto komplexně porovnávala nejvýznamnější mobilní platformy a hodnotila je z pohledu vývojáře mobilních aplikací.
Porovnání platforem chytrých telefonů
Šárová, Irena ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Pecinovský, Rudolf (oponent)
Tématem této bakalářské práce je srovnání operačních systému pro chytré telefony, Symbian OS, Android, Windows phone 7 a iOS. Cílem práce je jednak pokusit se čtenáři představit jednotlivé systémy a také je mezi sebou porovnat. Porovnání probíhá ve dvou fázích, a to z uživatelského a vývojářského hlediska, za pomoci souboru předem definovaných kritérií. Přínos této práce vidím v tom, že si čtenář bude moci udělat vlastní názor na jednotlivé platformy podle jejich hlavních charakteristik a bude schopen říci jejich klady a zápory.
Porovnání mobilních operačních systémů z pohledu vývoje, distribuce a monetizace aplikací
Svoboda, Tomáš ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Pecinovský, Rudolf (oponent)
Předmětem této diplomové práce je provést porovnání nejrozšířenějších mobilních operačních systémů z pohledu vývoje, distribuce a monetizace aplikací vyvíjených pro tyto systémy. Porovnávány jsou systémy Android, iOS, Symbian OS, Windows Phone a BlackBerry OS. Práce stanovuje celkem 16 kritérií, podle kterých jsou systémy porovnávány. Tato kritéria jsou dále dělena do tří kategorií, kterými jsou vlastnosti SDK, funkcionalita a distribuce a monetizace. Všem kritériím jsou přiřazeny váhy, které jsou určeny na základě metody párového srovnávání pomocí tzv. Fullerova trojúhelníku, jenž je součástí příloh této práce. Praktická část práce se potom zaměřuje na stanovení získaných hodnot kritérií. Každé kritérium je hodnoceno samostatně včetně analýzy dosažených výsledků. Celkové hodnocení je provedeno v samostatné části práce a je složeno z hodnocení výsledků kategorií a celkového hodnocení.
iPad and its potential in education
Hloušek, Martin ; Jaklová, Martina L. (vedoucí práce) ; Smekal, Martin (oponent)
Tato diplomová práce poskytuje čtenáři ucelený přehled o zařízení iPad od společnosti Apple voblasti vzdělávání. Nejprve ukazuje strategii společnosti v Evropě a České republice. Dále pak zmiňuje a srovnává iPad s konkurenčními výrobky z různých pohledů. Další z kapitol pojednává o použití iPadu ve škole, rozebírá, jestli je toto zařízení vůbec vhodné pro školní instituce a jak studenti a učitelé z něj mohou benefitovat. Důležitou částí je průzkum mezi studenty středních škol a univerzit. Tento dotazník byl rozdělen na dvě skupiny -- iPad neuživatele a uživatele. V neposlední řadě pak práce ukazuje různé případové studie ze středních a vysokých škol a to jak může být iPad integrován do výuky. Práce také obsahuje různá doporučení a osvědčené postupy ze škol, které už mají pilotní projekty s iPady za sebou a nebo v nich neustále běží.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 389 záznamů.   začátekpředchozí386 - 389  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.