Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 371 záznamů.  začátekpředchozí364 - 371  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Druhý mezi fenoménem a dialogem
ALBRECHT, David
Nový pohled na vnímání druhého přinesly dvě filosofické tradice: fenomenologie a dialogický personalismus. Obě na sebe vzájemně v otázce druhého působily a jejich reflexe nechala vzniknout velmi pozoruhodné myšlenkové interakci. Práce představuje pojetí druhého v obou tradicích a zároveň se pokouší vystihnout jejich vzájemný vztah a míru vlivu jedné na druhou, se zdůrazněním prvořadosti etiky, jak se projevila v historickém vývoji obou uvedených filosofických tradic, a v níž se snad problém druhých myslí reálně řeší.
Hra- interaktivní vztahy objektů a exteriérového prostoru
ČÁBELOVÁ, Marcela
Tato teoreticko - praktická diplomová práce se zabývá tématem hry. Teoretickou část tvoří přehled základních poznatků o hře z hlediska pedagogického filosofického a psychologického. Praktickou část tvoří návrhy a ukázka realizace herních objektů a jejich použití a vizualizaci v exteriéru.
Rešeršní práce, jejímž cílem je získat ucelený přehled v oblasti technických dispozičních nároků potřebných při projektování a výstavbě zemědělských objektů se zaměřením na živočišnou výrobu
DRÁBIK, Michal
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou zemědělských staveb sloužících k živočišné výrobě. Cílem je získat základní vědomosti týkajíci se návrhu a samotné výstavby zemědělských staveb či rekonstrukce již stávajících objektů. V práci je objasněn postup při projektování, s ním spojené povinnosti a možnosti řešení s ohledem na zákonodárná usnesení a normy. Dále je zmíněno možné vužití dotačních programů týkajících se hospodářských staveb.
Využití potenciálu Říma jako destinace pro české turisty
HLAVÁČKOVÁ, Michaela
Cílem této bakalářské práce bylo pokusit se přiblížit Řím, jeho památky a kulturu českým turistům. Atmosféra a historie tohoto "Věčného města" láká již více než dvě tisíciletí návštěvníky z celého světa. Dalším cílem práce bylo přiblížit zájemcům také kulturu a tradice, které se ve městě prezentují. Rozvrhnout zájezdy do celého roku a zároveň je organizovat tak, aby se v době návštěvy konala ve městě nějaká významná událost. Na základě informací získaných z dotazníkového šetření bylo navrženo 5 tras zájezdů. Do těchto návrhů byly zahrnuty památky, kulturní a společenské akce a individuální odpočinek pro každého turistu. Ubytování je situováno do centra města. Toho mohou využít mladí lidé, kteří chtějí mít v dosahu různé druhy zábavy, nebo prostě všichni, kterým nevadí ruch velkoměsta. Pro ostatní byl navržen zájezd s ubytováním u krásného jezera Bracciano, nad nímž stojí zámek Odescalchi. Turisté, kteří zvolí tuto variantu, mohou využít jezero a okolí k sportovním účelům. Mohou se zúčastnit nabízených fakultativních výletů po okolních Etruských památkách a navštívit hlavní město. V návrzích je využívána jak autobusová, tak letecká doprava.
Automatizace úkonů v tabulkovém kalkulátoru pomocí VBA
MACHÁČEK, Jan
V této práci jsem se zaměřil na popis jedné z částí tabulkových kalkulátorů, konkrétně na jejich makrojazyk {--} Visual Basic for Application {--} VBA. Je zde popsána struktura jazyka, jeho vlastnosti a charakteristika. V práci je uveden postup, jak vytvořit makro bez znalosti programování. Také zde popisuji postup pro vytvoření vlastních funkcí a procedur a jejich části. Zařadil jsem do práce rovněž svou vlastní aplikaci, která je využívána v praxi. V současnosti není na trhu k dispozici pouze jediný nástroj, celá má práce se nicméně soustředí na jednu konkrétní variantu vybraného tabulkového kalkulátoru - program Excel, který je součástí kancelářského balíku Microsoft Office Professional verze 2002 (XP). Důvod, proč jsem si tento produkt k svému zkoumání zvolil, pramení z prostého faktu, že je mým každodenním pracovním nástrojem v zaměstnání. V závěrečné části srovnávám vybraný produkt s jiným alternativním programem.
Existence a možné světy
MLEZIVA, Milan
Práce se zabývá zkoumáním existence individuí a objektů v možných světech. Pokouším se ukázat rozdíl v pojetí dvou hlavních směrů a to posibilismu a aktualismu. Práce má čtyři hlavní části. První část se zabývá historií a povahou možných světů. Druhá část se zabývá posibilismem. Představuje modální platonismus Davida Lewise a posibilismus Alexia Meinonga se zaměřením ne existenci individuí a objektů. Další část se zabývá aktualismem a to hlavně teorií Alvina Plantingy. Tato část je rozšířena o pohled transparentní intenzionální logiky Pavla Tichého. Další část srovnává pohled těchto teorií.
Použití maker v MS Excel a v OpenOffice.org Calc
SOBOL, Daniel
Bakalářská práce čtenáře seznamuje s vytvářením a použitím maker zejména v MS Excel a částečně v OpenOffice.org Calc. Rámcově porovnává možnosti programovacích jazyků Visual Basic for Application a OpenOffice.org Basic. Její součástí jsou mnou vytvořená ukázková makra, jež ilustrují možnosti případného použití v praxi.
Programy pro podporu výuky programování v OOP
Bauer, Tomáš ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá aplikacemi pro podporu výuky programování v objektově orientovaných jazycích Java a C#. Práce popisuje jednotlivé ve světě používané aplikace -- pro programovací jazyk Java programy BlueJ, Greenfoot, Alice, JKarel, jGRASP a DrJava, pro jazyk C# SGP Baltie 4 C# a dále některé další aplikace využitelné při výuce programování nebo objektově orientovaného přístupu. Cílem bakalářské práce je zjistit, jaké programy se pro výuku OOP používají, analyzovat a porovnat jejich možnosti a použitelnost pro výuku na středních a vysokých školách a doporučit jejich optimální využití ve výuce. V práci jsou také okrajově zmíněny aplikace, které mohou být při výuce použity, ale nejsou přímo zaměřené na výuku programování v OOP. Přínosem této práce je sestavení seznamu aplikací pro výuku, srovnání jednotlivých aplikací co se týče rozsahu zaměření, přístupu k výuce, možností a použitelnosti v praxi a návrh jejich využití při výuce na středních a vysokých školách. Na začátku se práce zabývá historií výuky programovacích jazyků, popisuje principy objektově orientovaného programování a jeho vztah s objektově orientovanými jazyky. Dále popisuje prostředí a možnosti aplikací, které podporují výuku objektově orientovaného vývoje. Závěr práce je věnován srovnání přístupu aplikací k výuce OOP, vyhodnocení vhodnosti jejich použití a návrhu jejich využití pro výuku principů OOP.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 371 záznamů.   začátekpředchozí364 - 371  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.