Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Hudba v reklamě zlínských ateliérů v letech 1930-1940. Střevíček Bohuslava Martinů a jeho dobový kontext.
Cechová, Martina ; Havelková, Tereza (vedoucí práce) ; Klimeš, Ivan (oponent)
Diplomová práce zaměřená na filmové reklamy zlínských ateliérů ve třicátých letech 20. století podává ucelený přehled historie, vývoje a funkce reklamy ve firmě Baťa až k zlínskému propagačnímu filmu. Ten se utvářel v návaznosti na vývoj zvukového filmu, jenž se jako jeden z prvních objevil v Paříži. Právě tam ve stejné době pobýval Bohuslav Martinů (8. 12. 1890 - 28. 8. 1959), který složil v roce 1935 hudbu k reklamě pro firmu Baťa Střevíček. Snímek je zařazen do dobového kontextu filmového průmyslu, zvukového filmu a filmových reklam. Cílem předkládaného textu je podrobně analyzovat hudební složku propagačního filmu Střevíček a srovnat jej se šesti dalšími zlínskými reklamami. Pro porovnání těchto snímků bylo nezbytné nastudovat funkci zvukové dramaturgie ve filmu (reklamě) a zabývat se danými zvukovými prostředky a jejich poměrem ve zlínských propagačních filmech. Výsledkem práce je srovnat využití těchto prostředků a korespondenci obrazu a hudby v baťovských reklamách se zřetelem na Střevíček. Na tomto propagačním filmu bylo na základě studia autografu a dvou obrazových verzí se zvukem poukázáno na řadu nových poznatků, jako jsou určení postupu práce při komponování hudby k filmu či objevení značných nesrovnalostí ve Finale [Finále] skladby. Klíčová slova Reklama, film, propagační film, zvuková...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.