Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  začátekpředchozí31 - 34  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Veřejná diplomacie malých a středních států
Dvorská, Jana ; Peterková, Jana (vedoucí práce) ; Trávníčková, Zuzana (oponent)
V této práci bude veřejná diplomacie a také nation branding zasazen do českého prostředí v porovnání s nation brandingem ve švýcarském prostředí. Cílem práce je tyto obory v českém i švýcarském prostředí definovat, prozkoumat a zhodnotit. Práce se zaměří na identifikování různých aspektů nation brandingu těchto dvou zemí a následně se pokusí zhodnotit strategii a načrtnout doporučení. Samotná diplomová práce je rozčleněna do tří oddílů. V prvním z nich se autorka věnuje veřejné diplomacii jako obecnému oboru. Druhá kapitola se věnuje veřejné diplomacii malých a středních států. Poslední kapitola je zasvěcena tématu porovnání veřejné diplomacie České republiky a možného vzoru Švýcarska. Záměrem této kapitoly je porovnat aspekty a specifika těchto dvou států a ohodnotit aktivity realizované v rámci prezentace těchto států směrem k zahraničí.
Nation branding České republiky - (ne)úspěšné budování její značky
Matoušková, Zdenka ; Druláková, Radka (vedoucí práce) ; Peterková, Jana (oponent)
Nation branding je poměrně nová disciplína. Navzdory nedávnému nárůstu zájmu o tuto oblast mezi akademiky a odborníky a stále zvyšujícímu se počtu publikací na toto téma je nation branding stále v počátečním stádiu výzkumu. Cílem práce je tuto disciplínu prozkoumat, představit a zhodnotit, především v českém kontextu. Zaměřuje se na aktéry působící v této oblasti, nástroje, které používají a zhodnocení efektivity tohoto počínání.
Česká republika ve vnímání zahraniční veřejnosti
Dobrovolskaja, Alexandra ; Peterková, Jana (vedoucí práce) ; Trávníčková, Zuzana (oponent)
Diplomová práce uvádí definici a vymezení pojmu veřejná diplomacie, rozebírá její podsložky, druhy a také dopady. Druhá kapitola je věnována rozboru systému veřejné diplomacie, jak je nastaven v České republice. Konkrétně je pozornost věnována jednotlivým subjektům, jež se na veřejné diplomacii podílí, dále nástrojům, které tyto subjekty mají k dispozici, a jakou strategií se řídí. Hodnocení, jak dobře tento systém funguje, je provedeno ve třetí kapitole na základě dotazníkového šetření mezi cizinci.
Veřejná diplomacie České republiky - aktuální aspekty
Štěpánková, Petra ; Peterková, Jana (vedoucí práce) ; Druláková, Radka (oponent)
Diplomová práce představuje pojem veřejné diplomacie a zasazuje ho do českého kontextu. Cílem práce je konání České republiky na poli veřejné diplomacie prozkoumat, popsat a zhodnotit. Pozornost je věnována i tzv. nation brandingu neboli budování značky státu. "Značce Česká republika" je věnována samostatná kapitola. Závěrečná část diplomové práce rozebírá předsednictví České republiky Radě Evropské unie v první polovině roku 2009 z hlediska jeho prezentace a komunikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   začátekpředchozí31 - 34  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.