Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Gamifikace ve výuce
Chmelař, Jan ; Jiřinová, Kateřina (vedoucí práce) ; Procházka, David Anthony (oponent)
Tato práce se zaměřuje na problematiku gamifikace a hledá možnosti využití gamifikace pro zkvalitnění zážitku z předmětu Principy managementu na Vysoké škole ekonomické v Praze. Práce formálně definuje problematiku gamifikace a identifikuje teorii motivace a herní design jako dvě klíčová paradigmata. Praktická část za pomoci aparátu manažerského rozhodování vybírá vhodnou variantu implementace gamifikačních prvků do self-management aktivity Třicetidenní výzva. Jako vhodná varianta je identifikováno využití aplikace Habitica.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.