Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 282 záznamů.  začátekpředchozí253 - 262dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Korupce a veřejné zakázky v oblasti ICT
Nejedlý, Václav ; Holub, Ilja (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou korupce a veřejných zakázek v oblasti ICT. Bakalářská práce se zaměřuje na situaci v České republice, obecně na korupční jednání a zákony týkající se veřejných zakázek. Cílem této bakalářské práce je sjednotit informace o veřejných zakázkách, na jednotlivých příkladech poukázat na korupční situaci v České republice, analyzovat vybrané zakázky, odkrýt korupční jednání v těchto případech a podat návrhy na zlepšení situace využitelné při novelizaci zákona o veřejných zakázkách. Splnění těchto cílů vyžadovalo především hledání informací o podezřelých zakázkách na internetu, důkladné procházení zákona o veřejných zakázkách a také poznatky z vlastních zkušeností autora. V úvodní části práce autor vymezuje pojmy z oblasti veřejných zakázek, zákony a normy zabývající se veřejnými zakázkami, uvádí se úřady, vykonávající dohled nad dodržováním zákona o veřejných zakázkách, procesy zadávání jednotlivých druhů zakázek a prací protikorupčního oddělení Policie ČR. V další fázi teoretické části autor rozebírá obecný problém korupce a korupčního jednání v oblasti ICT a poslední kapitolou teoretické části práce je rozbor zákona o veřejných zakázkách. V následující, praktické části práce, se autor zabývá několika příklady veřejných zakázek, u kterých bylo či nebylo prokázáno korupční nebo nezákonné jednání a dále porovnává náklady u ICT projektů v oblasti privátní a veřejné sféry. V poslední kapitole práce, po získání veškerých dostupných informací, uvádí autor několik nápadů na zlepšení zákona o veřejných zakázkách. Přínos autora v práci spočívá v přehledné sumarizaci informací v oblasti, poukázání na chyby při zadávání zakázek, dále zmapování situace u "podezřelých" kauz a odhalení nezákonného jednání v těchto případech. Během práce autor dospívá k poznatkům, které umožňují na závěr shrnout v několika bodech podněty, použitelné pro rozpracování novelizace zákonů příslušnými orgány.
Analýza činnosti podniku Antalis, s.r.o. z hlediska metod řízení zásob, logistiky a procesního řízení.
ŠVESTKOVÁ, Soňa
Bakalářská práce se zabývá problematikou skladování, množství dodávek a logistiky.Cílem bylo analyzovat činnost vybrané společnosti z hlediska metod organizace zásob a řízení procesů se zaměřením na jeden z hlavních produktů společnosti. V úvodní části shrnuje základní teoretické pojmy vztahující se k tomuto tématu.Hlavní část je zaměřena na analýzu zásob, logistiku, prognózu zakázek a analýzu dodavatelských vztahů s cílem odhalit slabé stránky současného stavu ve firmě.
Vyřizování reklamací ze spotřebitelských smluv
DRBOHLAVOVÁ, Magdaléna
Spotřebitel není v problematice své ochrany dostatečně vzdělán a informace získává nahodile, podle míry vlastního zájmu. Minimum spotřebitelů je informováno o státních institucích, či občanských sdružení, které se zabývají touto oblastí. A také minimum spotřebitelů by se obrátilo v případě nedobře vyřízené reklamace na některou ze státních institucí nebo občanského sdružení. Názorem více jak poloviny spotřebitelů je, že nejsou dostatečně informováni o reklamačnímu řádu prodejny, avšak z druhé strany se větší část spotřebitelů o reklamační řád prodejny vůbec nezajímá. Spotřebitelé nejvíce reklamují zboží v hodnotě nad 1000 Kč, tudíž se jedná o hodnotnější věci. Reklamacemi zboží v nižších hodnotách, např. z oblasti drogerie a potravin se spotřebitelé příliš nezabývají. Nejčastěji je reklamace zboží vyřízena opravou zboží, následně výměnou zboží až v poslední řadě jsou reklamace vyřizovány slevou z ceny. Převážná část jak malých tak velkých prodejců nenabízí výpůjčku podobného výrobku v době trvání reklamace. V tomto případě samozřejmě záleží na povaze reklamovaného zboží. Skoro většina dotazovaných respondentů uvítá upozornění od prodejce na předčasné vyřízení reklamace. V případě vyřízení reklamace způsobem, se kterým není spotřebitel spokojen se spotřebitel dále snaží o komunikaci s prodejcem. Ze strany malých i velkých prodejců je to obdobné. Pomoc u státních institucí a občanských sdružení spotřebitelé téměř nevyhledávají, ač tyto instituce jsou ochotny vstřícné komunikace se spotřebiteli.
Optimalizace logistického systému společnosti Ferenčík s.r.o.
KÁLAL, Jan
Cílem této práce bylo analyzovat a následně navrhnout optimalizaci logistického systému z hlediska materiálových a informačních toků. Po deskripci kritických faktorů byla navržena opatření pro zajištění optimalizace celého systému z hlediska úrovně logistických služeb a logistických nákladů.
Analýza distribuční logistiky u vybraných potravinářských výrobků
KOVÁŘÍKOVÁ, Markéta
Cílem této diplomové práce je provedení analýzy logistického systému podniku, zabývajícího se distribucí masných výrobků a sýrů, a to z hlediska materiálových a informačních toků od nákupu až po dodávky zákazníkům. Na základě výsledků analýzy budou navrženy změny pro zajištění optimalizace celého systému z hlediska úrovně logistických služeb a logistických nákladů. Tato optimalizace se zejména týká možné časové a nákladové úspory, spočívající v novém způsobu obhospodařování interních zdrojů podniku.
Problematika účtování dodavatelských vztahů ve zvolené účetní jednotce
BIGASOVÁ, Anna
Cílem této bakalářské práce je zachytit a zpracovat problematiku vzniklou při účtování dodavatelských vztahů, dále pak analýza a zhodnocení konkrétních účetních případů. Poslední kapitolou je zavedení nového systému, jehož cílem je zlepšení a urychlení celého procesu účtování.
Vybrané aspekty dodavatelsko odběratelských vztahů retailu a jeho dodavatelů
Vejnarová, Alena ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Šípek, Ladislav (oponent)
Práce "Vybrané aspekty dodavatelsko-odběratelských vztahů retailu a jeho dodavatelů" definuje britský maloobchod se zbožím krátkodobé spotřeby. Představuje jak vládní instituce regulující dané odvětví, tak významná nezisková sdružení mající silný vliv na tržní dění. Seznamuje čtenáře s legislativou vážící se k problematice dodavatelsko-odběratelských vztahů, zejména se Sbírkou zásad jednání supermarketů a normou, která je její nadstavbou, Sbírkou zásad zásobování zbožím krátkodobé spotřeby. Analytická část zkoumá stav britského trhu na makroekonomické úrovni, načrtává strukturu odvětví maloobchodu s potravinami, popisuje dodavatelský řetězec, spotřebitelské chování, upozorňuje na vybrané trendy v oblasti cenové a výrobkové politiky a představuje subjekty, jež jsou zavázány ustanoveními Sbírky zásad zásobování zbožím krátkodobé spotřeby. Neméně významnými jsou poznatky o stavu konkurence na lokálních trzích a bariérách, které vstupu na tyto trhy brání. Přes zavedení právní regulace jsou vztahy mezi dodavateli a odběrateli nadále nevyrovnané a nespravedlivé. Práce předkládá i prognózy budoucího vývoje na maloobchodním trhu s potravinami ve Velké Británii.
Řízení průběhu zakázky ve firmě Stavcent, a.s.
Streitbergová, Pavla ; Vinš, Marek (vedoucí práce) ; Heřman, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá teorií řízení průběhu stavební zakázky. Jak probíhá zakázka v současnosti je ukázáno na praktickém příkladu ze stavební společnosti Stavcent, a.s. Cílem práce je zmapování procesu průběhu stavební zakázky a navržení možných inovací v oblasti řízení zakázek. Práce je členěna standardním způsobem na část teoretickou a praktickou. Obsahem teoretické části je úvod do problematiky. Praktická část nejprve představuje společnost Stavcent, a.s. Dále popisuje jednotlivé fáze stavební zakázky, počínaje její evidencí, přes přípravu nabídky, rozpočtu, harmonogramu, výběr a hodnocení dodavatelů a subdodavatelů, řízení zásob, až po konečnou fakturaci. Závěr praktické části se věnuje možným inovacím v řízení zakázek.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 282 záznamů.   začátekpředchozí253 - 262dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.