Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 242 záznamů.  začátekpředchozí229 - 238další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza konkurenceschopnosti na pojišťovacím trhu
ŠAVLOVÁ, Věra
Práce zpracovává analýzu konkurenceschopnosti na pojišťovacím trhu se životním pojištěním v ČR. Jsou zde srovnány tři pojišťovny, které nabízí životní pojištění: Pojišťovna České Spořitelny, a.s., Kooperativa pojišťovna a.s. a ČSOB pojišťovna, a.s. Jako metody zpracování analýzy jsou použity: Porterův model, Marketingový dotazník a SWOT analýza.
Ekonomika a fungování vybraného maloobchodního řetězce
KALUSOVÁ, Monika
Předmětem bakalářské práce Ekonomika a fungování vybraného maloobchodního řetězce je zkoumání a analyzování prostředí, ve kterém maloobchodní řetězec působí, a zhodnocení finanční situace podniku. Zároveň se vybraný maloobchodní řetězec porovná s vybranou odvětvovou konkurencí. První část práce zahrnuje teoretický základ dané problematiky, především vymezení základních pojmů z obchodu a maloobchodu. V druhé části jsou pak získané teoretické poznatky aplikovány v rámci situační analýzy na společnost Tesco plc.
Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku
KAŠPAR, Petr
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku ? STAKOPLAST CZ, spol. s r.o., výrobce platových oken a dveří na českém trhu. Na základě analýzy vnitřního a vnějšího prostředí a SWOT analýzy byla posuzována pozice firmy na trhu v daném regionu, byly stanoveny silné a slabé stránky. Firma musí sledovat své zakázky i konkurenty. Orientace na zákazníky i konkurenty musí být v rovnováze. Firma průběžně vyhodnocuje svoji konkurenceschopnost, analyzuje své konkurenty a využívá takových strategií a konkurenčních výhod, která jí pomáhají upevnit její postavení na trhu v daném odvětví. Výsledky analýz jsou klíčové pro úspěšnost firmy na trhu. Z toho vyplývají i stanovené cíle, kterých chce firma dosáhnout. Jde o trvalé zlepšování ve všech oblastech ? plnění požadavků zákazníků, zvyšování odborné způsobilosti kolektivu zaměstnanců, neustálé zlepšování efektivnosti a účinnosti celého systému řízení a organizace výroby.
Vliv ekonomické krize na řízení vybrané společnosti
MAXOVÁ, Gabriela
Cílem mé práce bylo na základě využití postupů a metod strategického řízení analyzovat, jaká je současná situace a postavení vybrané společnosti na trhu v době ekonomické krize a navržení strategie vedoucí ke zlepšení její konkurenceschopnosti. V praktické části jsem nejprve představila společnost, krátce zmínila její minulost, popsala současný stav a její postavení na trhu. Jako nástroj zkoumání konkurenčního prostředí jsem použila Porterům model pěti sil. V analýze jsem se zamyslela nad jednotlivými konkurenčními silami a provedla několik úvah. Dále jsem se zaměřila na vnitřní a vnější prostředí, kde jsem hodnotila silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Pro stanovení strategie byla použita SWOT analýza. Pro hodnocení jednotlivých faktorů jsem využila Fullerův trojúhelník. Společnosti byla navržena strategie S-T. Závěrem byla ještě navržena strategie na zlepšení současného stavu do několika oblastí.
Marketingové metody v praxi
ŘEŘÁBEK, Tomáš
Tato bakalářská práce je zaměřena na vybrané marketingové metody používané v tomto oboru. V práci jsou použity tyto metody - SWOT analýza, Porterův model a ABC analýza. V literárním přehledu je uvedena problematika týkající se marketingového plánování, situační analýzy a především vybraných metod situační analýzy. V následující části jsou tyto metody aplikovány na vybraný podnik. Poté zhodnoceny z pohledu přínosu pro firmu a také je určeno jejich možné pořadí v konkrétních situacích, ve kterých by se podnik mohl nacházet.
Ananlýza konkurenceschopnosti vybraného podniku.
BENADOVÁ, Veronika
Pomocí metod a postupů strategického řízení byla zhodnocena tržní pozice a konkurenceschopnost podniku OSIVA BORŠOV, spol. s r.o. Analyzováno bylo vnitřní i vnější prostředí tohoto podniku. Použity byly následující analýzy: SWOT analýza, STEP analýza, Porterův model a analýza konkurentů. Dále bylo také užito dotazníkové šetření. Díky výsledkům plynoucím z těchto analýz, můžeme hodnotit tržní pozici podniku jako velmi uspokojivou, i přesto, že musí čelit velmi silné konkurenci. Proto je třeba, aby společnost i nadále monitorovala i sebemenší změny v konkurenčním ringu a pečlivě sledovala a analyzovala reakce svých konkurentů. Dále bylo navrhnuto několik opatření pro zvýšení konkurenceschopnosti a prosperity tohoto podniku a na základě SWOT analýzy byla jako nejvhodnější vybrána strategie vývoje výrobku, spočívající v modifikaci stávajících výrobků a služeb.
Konkurenceschopnost vybraných sportovních center v Českých Budějovicích
MOSEROVÁ, Barbora
Tato diplomová práce je zaměřená na sportovní centra, která zákazníkům poskytují širokou škálu služeb v oblasti sportu, relaxace a často zmiňované wellness. Hlavním cílem diplomové práce bylo posoudit konkurenceschopnost sportovních center v Českých Budějovicích a zmapovat konkurenční prostředí. Dílčím cílem bylo charakterizovat sportovní a tělovýchovné vyžití v jižních Čechách a poznat požadavky zákazníků. K dosažení vytyčených cílů byla použita metoda dotazníkového šetření, SWOT analýza a Porterův model pěti sil. Vhodně sestavený dotazník přinesl údaje o konkurenčním postavení a konkurenceschopnosti jednotlivých sportovních center. Z dotazníkového šetření jsem také získala nejvíce oblíbené a navštěvované sportovní centrum, tedy sportovní centrum s nejlepší pozicí na trhu. S tímto sportovním centrem jsem nadále pracovala {--} stalo se zdrojem pro již zmíněné analýzy.
Analýza marketingového prostředí
CIBUZAROVÁ, Romana
Cílem bakalářské práce bylo zhodnotit marketingové cíle zvolené firmy a navrhnout případné změny. Teoretická část je věnována marketingu, marketingovému prostředí a analýzám marketingového prostředí. V praktické části jsou aplikovány PEST analýza a Porterův model "Pěti sil" na firmu, která se věnuje mezinárodní nákladní dopravě provozované vozidly nad 3,5 tuny. Závěr obsahuje navržené změny pro tento podnik.
Analýza vnějího prostředí vybraného podniku
HOŘEJŠÍ, Ladislav
Zhodnocení současné situace a postavení vybraného podniku na trhu prostřednictvím analýz vnějšího prostředí. Na základě dosažených výsledků navržení podnikové strategie a opatření pro úspěšné řízení podniku.
Analýza konkurenceschopnosti vybrané firmy
RYBECKÁ, Pavla
V diplomové práci byly prováděny analýzy prostředí ve společnosti SG- Geotechnika a.s. za účelem zjištění její konkurenční pozice. Byly aplikovány metody a postupy strategického řízení na společnost SG - Geotechnika a.s., která se zaměřuje mimo jiné na konzultační a inženýrskou činnost a monitoring staveb v geologii a hydrologii.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 242 záznamů.   začátekpředchozí229 - 238další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.