|
Sociální sítě v bankovnictví
Vohnický, Tomáš ; Očenášek, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá komunikačními aktivitami v oboru bankovnictví na sociálních sítích, které jsou v dnešní době velice rozšířeným nástrojem marketingové komunikace. Práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou část neboli literární rešerši, a na část praktickou.
V teoretické části jsou jednotlivé sociální sítě popsány, včetně jejich stručné historie a funkčnosti. Nejvíce je teoretická část soustředěna na sociální síť Facebook. Dále jsou v teoretické části popsány nástroje, které se používají při tvorbě obsahové komunikace či při analýzách úspěšnosti komunikace.
V praktické části bude tvořen obsah, jeden příspěvek na každý měsíc. Rád bych vytvořil co nejvíce relevantní obsah, který bych odvodil z výsledků, které vzešly z mé bakalářské práce Banka a sociální sítě. Zde jsem analyzoval nejúspěšnější obsah v jednotlivých měsících na sociální síti Facebook stránky G2 od Komerčky.
Mnou vytvořené příspěvky budou na konci každého měsíce analyzovány oproti ostatním příspěvkům na stránce a mohl bych tak potvrdit či vyvrátit, zdali byl mnou vytvořený obsah ztotožněn s výsledky analýzy mé bakalářské práce.
|