Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 189 záznamů.  začátekpředchozí187 - 189  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza pracovní spokojenosti externích pracovníků jazykové školy
Krumpholzová, Iva ; Lorencová, Hana (vedoucí práce) ; Pauknerová, Daniela (oponent)
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na pracovní spokojenost zaměstnanců. Hlavním cílem bylo zjistit aktuální stav pracovní spokojenosti pracovníků jazykové školy Slůně, svět jazyků, s.r.o. a navrhnout řešení problémových oblastí. V teoretické části jsou definovány základní pojmy spadající do dané problematiky a uvedeny faktory, které pracovní spokojenost ovlivňují. Metodická část obsahuje postupy použité ke sběru dat a jejich následné analýze. V praktické části jsou analyzovány jednotlivé zkoumané oblasti z hlediska spokojenosti a důležitosti. Závěr práce je věnován návrhu možných opatření ke zvýšení pracovní spokojenosti.
Analýza podmínek pracovní spokojenosti v PIKE Electronic, spol.s r.o se zaměřením na motivaci pracovníků
Jelenová, Lucie ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Francová, Tereza (oponent)
Tato diplomová práce obsahuje v rámci své teoretické části přehled několika motivačních teorií a teorií motivace pracovního jednání. Dále popisuje vztah motivace, pracovní spokojenosti a výkonu. Na tuto část navazuje popis faktorů pracovní spokojenosti. V empirické části byla provedena analýza pracovní spokojenosti v konkrétním podniku s návrhem možných opatření. Situace v podniku byla dále zhodnocena s odstupem deseti měsíců a managementu byly navrženy další kroky.
Analýza podmínek spokojenosti pracovníků v podniku
Holakovská, Lenka ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Hubinková, Zuzana (oponent)
Cílem práce bylo vymezit základní pojmy týkající se problematiky pracovní spokojenosti a dále provést analýzu pracovní spokojenosti ve vybraném podniku, jehož jméno zde nebude, z důvodu ochrany citlivých informací, zveřejněno. Data potřebná k provedení analýzy byla získána dotazníkovým šetřením, kterého se zúčastnilo celkem 122 zaměstnanců ze 13 různých poboček. Respondenti byli rozděleni do tří skupin, a to podle vykonávané pracovní pozice a intenzity kontaktu této pozice s klienty. Výsledky šetření byly zpracovány především za jednotlivé skupiny, aby bylo možno lépe zachytit rozdíly v jejich spokojenosti. Na základě výsledků pak byly zdůrazněny nejproblematičtější oblasti a navržena konkrétní opatření, která by mohla vést ke zvýšení pracovní spokojenosti na zkoumaných pobočkách.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 189 záznamů.   začátekpředchozí187 - 189  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.