Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 197 záznamů.  začátekpředchozí179 - 188další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vytyčování pozemkových úprav geodeticky a metodou GNSS
JUSTOVÁ, Lenka
Bakalářská práce je zaměřena na vytyčení čtyř bodů v k. ú. Rybáře v Karlových Varech jak geodeticky, tak metodou GNSS a na následné porovnání. Jde o porovnání souřadnic z pohledu přesnosti a to především v poloze. Cílem je naměřené hodnoty nejen porovnat ale i zhodnotit. Rozhodnout, která z metod je v dnešní době pro účely katastru a pozemkových úprav praktičtější, výhodnější a přesnější. Práce dále obsahuje postupy vytyčení oběma metodami, a co tomu předchází.
Optimalizace výběru dodavatelů ve firmě Chart Ferox, a.s.
Řezníčková, Eliška ; Vinš, Marek (vedoucí práce) ; Průša, Karel (oponent)
Cílem bakalářské práce je najít optimálního dodavatele pro dopravu a zhotovení obalu konkrétního zboží. K tomuto hledání bude použito metod multikriteriální analýzy, která má sloužit jako návod k vybírání budoucích dodavatelů. Záměrem je vysvětlit základní principy této analýzy, představit její jednotlivé metody a prakticky předvést jejich fungování. Nejprve bude sestaveno pořadí kritérií a poté pořadí dodavatelských firem.
Analýza systému vzdělávání ve vybraném podniku
HYPŠOVÁ, Petra
Cílem diplomové práce je analýza systému vzdělávání a řízení lidských zdrojů ve vybraném podniku {--} Jihočeská plynárenská. Součástí analýzy je i analýza nákladů na vzdělávání a systém hodnocení účelnosti investic do vzdělávání. Zhodnocení systému vzdělávání v Jihočeské plynárenké, a. s. je podkladem pro návrhy změn. V současné době hraje vzdělávání velmi důležitou roli pro úspěch podnikání. Kvalifikovaní zaměstnanci jsou přínosem nejen pro firmy, ale i pro celou společnost. Většina podniků již tuto skutečnost akceptovala. Neustále je však třeba soustředit se na efektivnost vynaložených peněžných prostředků do rozvoje lidských zdrojů. Součástí péče o zaměstnance je rozšiřování dosavadních vědomostí. Vedoucí pracovníci by měli sestavovat individuální plány rozvoje pro všechny zaměstnance. Také by měli v zaměstnacích podnítit zájem o vzdělávání. Když se zaměstnanci podílí na plánování fremního vzdělávání, pak jsou aktivními účastníky šlolení. Znalosti, dovednosti a schopnosti zaměstnanců jsou konkurenční výhodou pro firmu. Budoucnost podniku závisí na odbornících, kteří budou umět aplikovat své poznatky v praxi.
Typy výchovy
MRABET KRAJÁNKOVÁ, Nikola
Má bakalářská práce se zabývá výchovou, především výchovnými typy, procesy a metodami, které se uplatňují v rodinách s dětmi. Podle jednotlivých autorů popisuji a srovnávám typy výchovy podle kritérií a dopadu na rozvoj osobnosti dítěte. Dále tyto typy podrobněji popisuji nejen co se týče jejich obecné charakteristiky, ale také pozitivních a negativních stránkách. V historické části hledám kořeny typů výchovy, které do dnešní doby ovlivňují samotný proces. Po té se poukouším vytvořit vlastní novou typologii, podle srovnání jednotlivých typů výchovy. Nakonec popisuji podle vybranných příruček ideální přístupy ve výchově v rodinách a pozitivní faktory pro formování osobnosti dítěte. Mým cílem je zmapovat jednotlivé typy a přístupy a určit nejvhodnější z nich pro výchovu dětí, aby se z nich vyvinul dobrý a silný jedinec.
Etická výchova na základní škole
VELÍKOVÁ, Kateřina
Práce se zabývá popisem zavádění doplňujícího vzdělávacího oboru Etická výchova na základní školy. Teoretická část se zaměřuje na výklad základních pojmů, dále charakterizuje předmět Etická výchova, jeho obsah, cíle a metody. Uvádí potřebné vzdělání učitelů, přibližuje důvody zavádění tohoto předmětu do školního vzdělávání, popisuje vybrané koncepce. V závěru se zaměřuje na přiblížení aktuálního stavu výuky etické výchovy na základní škole. Praktická část je zacílena na výzkum zavádění etické výchovy a aktuální stav výuky tohoto předmětu ve školách. Práce poskytuje komentář výsledků výzkumného dotazníkového šetření mezi učiteli etické výchovy a vyhodnocuje získaná data.
Vytyčování pozemkových úprav geodeticky a metodou GPS
PODROUŽEK, Jaroslav
Bakalářská práce ?Vytyčování pozemkových úprav geodeticky a metodou GPS? se zabývá tématem vytyčování pozemků s využitím geodetické metody a GPS. Cílem této práce je porovnat obě metody, které jsou používané pro vytyčování podrobných bodů. Srovnání používaných metod se zaměřuje zejména na jejich přesnost a efektivnost. Podrobné body sloužili k realizaci pozemkové úpravy. Rekognoskace lokality dle geodetických údajů sloužila k zhodnocení bodového pole pro vlastní vytyčovací práce. Byly vybrány 4 body k vytyčení v katastrálním území Kamenný Újezd. Při geodetické metodě jsem použil totální stanici LEICA TCR 407 POWER a pro GPS metodu jsem použil aparaturu Leica GPS systém 1200 s nasazovací anténou ATX 1230 GG.
Srovnání efektivnosti výuky pomocí inovativních a klasických metod
TOBOLKOVÁ, Kateřina
Cílem této diplomové práce je srovnání efektivnosti výuky pomocí inovativních a klasických metod. V teoretické části jsou popsány jednotlivé klasické a inovativní výukové metody a postupy, které lze využívat ve výchovně {--} vzdělávacím procesu. Cílem praktické části bylo zjistit, jaké výukové metody učitelé na 1. stupni ZŠ využívají, a které jsou pro osvojení si znalostí nejúčinnější. Dále srovnání efektivnosti výuky pomocí inovativních a klasických metod u žáků 4. ročníků v hodině přírodovědy. Pro zjištění nejpoužívanějších a nejúčinnějších metod ve vyučování byla použita metoda dotazníku. Z výsledku dotazníků vyplývá, že učitelé nejčastěji používají metodu vysvětlování, práci s textem, práci s obrazem, didaktické hry, skupinovou a kooperativní výuku a metodu diskusní. Převážná část respondentů odpověděla, že pro osvojení si znalostí žáků jsou účinnější metody inovativní. Z experimentu, při kterém byly použity metody klasické (vyprávění, vysvětlování, práce s textem) a metody inovativní (skupinová práce a brainstorming), bylo zjištěno, že efektivnější metoda pro osvojení si znalostí žáků, je metoda klasická. Tento výsledek byl zapříčiněn vyšší časovou náročností inovativních metod.
Porovnání metod výpočtu vodní eroze.
MURČO, Tomáš
Bakalářská práce se zabývá porovnáním metod výpočtu vodní eroze. Cílem je shrnutí dostupných poznatků, týkajících se problematiky vodní eroze. Jsou zde uvedeny vybrané metody jak pro výpočet průměrného ročního odnosu zemin, tak vybrané modely pro výpočet okamžitého odnosu zemin. Dále jsou zde uvedena možná protierozní opatření, díky kterým je možné účinek eroze alespoň zpomalit, nikoli úplně zastavit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 197 záznamů.   začátekpředchozí179 - 188další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.