Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 168 záznamů.  začátekpředchozí163 - 168  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj kreativity pomocí zážitku u dětí na letním táboře - projekt na motivy Sedmá věž
BALATÁ, Ivana
Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část definuje a popisuje pojmy tvořivost, mladší, střední, starší školní věk, motivaci, fenomén hry, pedagogiku zážitku a specifika dětského letního tábora. Tato část práce tvoří vědeckou základnu pro praktickou část. Druhou část práce - praktickou - tvoří projekt představující celotáborovou hru. Příběh vychází z románu Gartha Nixe Sedmá věž a vytváří společně se zážitkovou pedagogikou ucelený komplex činností, jež se vzájemně prolínají.
Rozvoj výtvarné tvořivosti dětí staršího školního věku v PVČ s využitím mezioborových přesahů (ekologická výchova)
BŘEZINOVÁ, Marie
Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část popisuje a blíže rozvádí pojmy tvořivost, tvořivá osobnost, starší školní věk, pedagogika volného času a pedagogika zážitku, zabývá se též okolnostmi pedagogického procesu, rozebírá pojem umění a jeho místo v lidském životě, úkoly a poslání výtvarné, estetické a ekologické výchovy při rozvoji tvořivosti dospívající mládeže. Tato část práce čerpá z odborné literatury a využívá teoretických poznatků o této problematice. V praktické části dochází k aplikaci těchto poznatků při práci s konkrétní skupinou dětí staršího školního věku a k využití teoretického základu i dosud získaných zkušeností při přípravě a realizaci tvořivé aktivity, jež má směřovat k obnovení vztahu k přírodě a rozvoji sociálních dovedností.
Motivace k lidovému umění prostřednictvím výtvarných technik v PVČ vrámci liturgického roku (starší školní věk)
DOBROVOLNÁ, Martina
Tato diplomová práce pojednává o tradičních oslavách jednotlivých svátků v průběhu liturgického roku a seznamuje nás s výtvarnými technikami spojenými s těmito daty. Na počátku nám představí pojem lidové umění, vysvětlí, kdo je lidový umělec a jaký rozdíl je mezi uměním lidovým a městským. Následuje seznámení s pojmem liturgický rok, kde se dozvídáme o oslavách Kristova tajemství a svátcích svatých. Další kapitola je věnována staršímu školnímu věku, vývoji pubescenta a jeho vnímání umění a kultury. Okrajově se v této práci dozvídáme o motivaci a konkrétním případu motivace v těchto projektech. Praktická část nám nabízí jednotlivé výtvarné techniky spojené s významnými svátky, včetně veškeré přípravy a postupů. Zde se také dozvídáme o oslavách svátků v jiných zemích Evropy a světa.
Rozvoj tvořivosti dětí staršího školního věku v rámci výchovy ve volném čase
FILIPOVÁ, Pavla
Práce se zabývá rozvojem tvořivosti dětí staršího školního věku v rámci výchovy ve volném čase. Teoretická část ukazuje různé pohledy na fenomén tvořivosti a základní metody, jakými ji lze rozvíjet. Charakterizuje specifika vývojového období staršího školního věku s důrazem na způsob trávení volného času. Praktická část uvádí teoretické poznatky do praxe přípravou a realizací týdenního projektu pro děti převážně staršího školního věku. Jednotlivé aktivity propojuje ucelená tematická hra.
Metodologie snižování nadváhy a obezity u dětí staršího školního věku.
VYSKOČILOVÁ, Andrea
Tato bakalářská práce se zabývá metodologií snižování nadváhy a obezity u dětí staršího školního věku v ZŠ Lišov za pomoci intervenčního pohybového programu. V teoretické části definuje pojem starší školní věk u dětí, objasňuje základní charakteristiku pubescence, dále popisuje fyziologický vývoj a psychologické aspekty jedinců staršího školního věku. Druhá polovina teoretické části je věnována prevalenci a charakteristice nadváhy a obezity u dětí staršího školního věku, popisuje příčiny a důsledky obezity a také možnosti prevence. Praktická část práce spočívá v sestavení a realizaci intervenčního pohybového programu a statistickém vyhodnocení účinků tohoto programu v praxi.
Motivace k výtvarným činnostem ve volném čase dětí staršího školního věku - projekt Racek
PROKEŠOVÁ, Jana
Diplomová práce je rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou. Teoretická část definuje a popisuje pojmy motivace, volný čas a starší školní věk, vzájemně je propojuje a upřesňuje souvislosti mezi nimi. Praktická část se snaží uplatňovat teoretické poznatky o motivaci a uvádět je do praxe, u dětí staršího školního věku, skrze výtvarný projekt. Hlavním myšlenkovým zdrojem výtvarného projektu je kniha Jonathan Livingston Racek. Projekt se snaží nenásilným způsobem rozvíjet pubescentovu fantazii, tvořivost a schopnost seberealizace. Dosahuje toho díky dramatické výchově, výtvarným činnostem a pohybovými aktivitami.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 168 záznamů.   začátekpředchozí163 - 168  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.