Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 142 záznamů.  začátekpředchozí133 - 142  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Behaviour of magnetic drive for different number of magnetic pairs and temperatures
Houfek, Lubomír ; Fuis, Vladimír ; Krejčí, Petr
This paper concurs on our previous work in this problem. The mostly limited parameter for using magnetic drives is temperature. Permanent magnets can't use near Currie point, where it lost our magnetic features. Temperature changes under Currie point changes of magnetic properties of permanent magnets and changes of behavior of magnetic drives. The second main limited parameter is core pole factor. The magnitude of core pole factor relate with number of pairs of permanent magnet.
Dynamika magnetických spojek
Houfek, L. ; Fuis, Vladimír
V příspěvku je popsána metodika matematického modelování a experimentálního ověřování dynamiky magnetických spojek.
Dynamika magnetických spojek
Houfek, L. ; Fuis, Vladimír
V příspěvku je popdsán metodika modelování a experimentálního ověřování dynamických vlastností magnetických spojek.
Výpočtová a experimentální analýza chování magnetické spojky
Houfek, Lubomír ; Krejčí, Petr
V článku je souhrn výsledků experimentálního a výpočtového modelování magnetických spojek.
Diagnostics of Breakdown in Electric Arc Exposed to External Magnetic Field
Hlína, Jan ; Šonský, Jiří
An arc in external magnetic field acquires a helical shape and when the magnetic field exceeds a critical value the arc starts to oscillate. The oscillations may lead to many types of shortenings (breakdowns) between the adjacent windings of the arc path. We have investigated experimentally the steepness of the voltage fall reflecting the breakdown and the influence of mean arc voltage and electrode polarity on this characteristic.
Elektromagnetické rušení trolejbusu s pohonem s IGCT
Doležel, Ivo ; Jehlička, Vladimír ; Škramlík, Jiří ; Valouch, Viktor
Příspěvek popisuje použití nového IGCT prvku ve stejnosměrném měniči navrženém pro napájení stejnosměrného trolejbusového trakčního motoru. Zabývá se vyzařováním elektromagnetického pole (EMI) vytvářeném provozem měniče. EMI bylo měřeno a počítáno s pomocí zjednodušeného modelu. Byl uskutečněn předběžný test při jízdě trolejbusu malou rychlostí v rozsahu kmitočtů 150 kHz - 30 MHz. Výsledky měření magnetického pole vykazují shodu s Evropskou normou EN 50121-2, EN 50121-3-1.
Porovnání magnetického pole vně a uvnitř trolejbusu 21 Tr řízeného GTO nebo IGCT tyristorem
Nečesaný, Jakub ; Doležel, Ivo
Příspěvek je věnován modelování a anylýze magnetického pole vně a uvnitř trolejbusu 21 Tr. Výpočty jsou provedeny zejména pro režim urychlování při řízení motoru dvěma polovodičovými prvky GTO a IGCT. Velikost pole se zkoumá především v oblasti, kde má hlavu stojící nebo sedící člověk. Zde se určují jeho nejvyšší dosažené hodnoty. Porovnány jsou rozdíly mezi maximy obou polí. Pozornost je zaměřena i na geometrickou konvergenci řešení

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 142 záznamů.   začátekpředchozí133 - 142  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.