Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 113 záznamů.  začátekpředchozí111 - 113  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výchovně vzdělávací program se zaměřením na zdravý životní styl dětí předškolního a mladšího školního věku realizovaný v Centru ekologické a globální výchovy Cassiopeia
KURZOVÁ, Alena
V první části práce jsou shromážděné informace o ekologické výchově, z kterých se vycházelo při přípravě výukového programu. Další část pojednává o zdravé výživě a jejích pravidel u dětí a následující kapitola je věnována alternativám běžných produktů a potravin. V praktické části je uveden vytvořený program {\clqq}Dobrá svačinka``, který se skládá z teoretické a praktické části. Na závěr jsou presentovány výstupy z výukového programu.
Zjištění vlivu zápasu na změny fyzické kondice u žáků 1. stupně ZŠ\\
KOČKOVÁ, Lenka
Smyslem této diplomové práce bylo zjistit vliv zápasu na fyzickou kondici žáků 1. stupně ZŠ. Pro tento účel byl vytvořen výukový program zápasu, který jsem sestavila na základě svých zkušeností a zkušeností odborníků, kteří se tomuto oboru věnují (trenéři a pedagogové). Jejich odborných rad jsem při sestavování výukového programu využila. Poznatky, které jsem během přípravy diplomové práce získala, jsem později plně rozpracovala v diplomové práci. Na jejich základě jsem sestavila výukový program, který by dále mohl být využíván nejen učiteli tělesné výchovy ve výuce Tv, ale i oddílovými trenéry. Před sestavením výukového programu, bylo nutné otestovat žáky a zjistit jejich výchozí a konečnou úroveň pohybové dovednosti. K tomuto zjištění využiji soubor testů motorické výkonnost a fyzické zdatnosti EUROFIT pro mládež. Nashromážděná data byla zaznamenána. Na jejich základě jsem pak vypracovala resumé o vlivu zápasu na fyzickou kondici u dětí na 1. stupni ZŠ
Výukový program sportovního lezení pro 6.-9. třídu základní školy (sestavení a ověření metodiky výuky)
JAKL, Jaroslav
Úkolem této diplomové práce je sestavení a ověření metodiky lezení pro žáky 6.-9. třídy základní školy. V teoretické části je pozornost zaměřena na osvětlení jednotlivých znalostí, dovedností a technik nezbytných pro lezení na umělé stěně. Dále je věnován prostor otázce bezpečnosti a vhodnosti tohoto sportu pro děti staršího školního věku, včetně častých chyb jak v metodice výuky, tak v samotném lezení. Obsah praktické části předkládá především čtrnáct vyučovacích jednotek rozpracovaných v metodické řadě a rozbor šesti vybraných ověřovacích jednotek provedených u dvou skupin probandů i s jejich reflexí a expertním hodnocením pozorovatele. Hlavní část ověřovacích hodin je zdokumentována na videozáznamu, který slouží k retrospektivnímu posouzení průběhu ověřovacích hodin.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 113 záznamů.   začátekpředchozí111 - 113  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.