National Repository of Grey Literature 14 records found  previous11 - 14  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Finance Analysis of company Renault Česká republika
Horčička, Ondřej ; Eysseltová, Sylvie (advisor) ; Tyll, Ladislav (referee)
This bachelor thesis "Finanční analýza společnosti Renault Česká republika a.s." is engaged in evaluating the financial situation and economy of company from 2004 to 2008. The first part describes and explains the methodological apparatus used in the analysis. The second part concentrates on the analysis of the company. For this purpose they are used indicators of profitability, liquidity, activity and indebtedness. It is calculated the economic value added (EVA) too and the company is assessed with bankruptcy models. At the conclusion of the practical results obtained are compared with average values in branch. All data used in calculations are taken from financial statements that are included in annexes.
Analysis of Claims in Renault Česká republika, Inc. and Proposals for Improvement
Oravcová, Lenka ; Plášková, Alena (advisor) ; Radoň, Tomáš (referee)
The aim of this diploma work is to analyse and evaluate claims in Renault Česká republika, Inc. by using the recommendations of quality management and by means of Pareto analysis as a quality control tool, and also to propose measures for reduction of causes of their emergence. In this work I review claims in Renault Česká republika, Inc. submitted in the years 2006, 2007 and first half of 2008. As a result and consequence of the analysis I propose solutions, which could help in making an effort to increase the satisfaction of both regular and prospective customers.
Aktivity firmy Renault ve vybraných zemích střední a východní Evropy
Turková, Helena ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Bílková, Jana (referee)
Diplomová práce se zabývá historií značky Renault a Dacia a sleduje vývoj spolupráce těchto značek. Popisuje model Dacia Logan, jeho silné a slabé stránky, další možná pokračování projektu X90. Práce se dále zabývá utvářením ceny na trhu a možnostmi jejího ovlivnění.
Marketingová strategie Renaultu: výzvy střednědobého plánu
Michaud, David ; Kostková, Hana (advisor) ; Král, Petr (referee)
Diplomová práce ?Marketingová strategie Renaultu: výzvy střednědobého plánu? si klade za cíl analyzovat marketingovou strategii společnosti Renault. Práce nejdříve popisuje společnost Renault jako takovou. Zaměřuje se na historii společnosti, firemní strategii a aktuální střednědobé cíle. Následující část popisuje přístup firmy Renault k výzkumu trhu. Zde je popsán jak kontinuální, tak jednorázový výzkum. Poté práce detailně rozebírá segmentaci, targeting a positioning. Všechny tři strategické marketingové přístupy jsou analyzovány teoreticky i prakticky, tedy z pohledu firmy Renault.

National Repository of Grey Literature : 14 records found   previous11 - 14  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.