Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  předchozí11 - 12  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Inovace ve službách: Využití designu služeb v praxi
Kánská, Kateřina ; Jaklová, Martina L. (vedoucí práce) ; Siser, Roman (oponent)
Teoretická část práce je věnována seznámení se s problematikou designu služeb. Jsou zde přiblížena specifika služeb a také trendy, které lze očekávat ve službách v budoucnu. Dále je zde blíže představen obor designu služeb. Jeho cílem je nalezení všech "kontaktních míst", kde se zákazníci se službou setkávají, objevení cest, kterými zákazníci službou prostupují, a na základě těchto vstupů inovování služeb pro co nejvyšší zákaznickou spokojenost a zároveň přínos pro poskytovatele. Úvodní část práce také představuje argumenty, proč se designu služeb věnovat, a zároveň přináší nejvýznamnější metody, jakými lze služby vylepšovat, jako jsou "cesta zákazníka službou", "persóny", vlastní vyzkoušení služeb, "etnografický výzkum" a "webdesign". Ty jsou dále využity v praktické části práce. Praktické využití designu služeb je realizováno pro projekt ""Brýle domů"". Jeho podstatou je prodej brýlí na předpis přes e-shop bryle-domu.cz a zároveň prostřednictvím patentovaného konceptu "Optiscont" -- samoobslužné oční optiky. Za účelem designu služeb projektu "Brýle domů"je pomocí představených metod proveden výzkum, který má dvě fáze. První fáze se věnuje testování prototypu služby, druhá fáze komplexnímu hodnocení služeb inovovaných mj. na základě výstupů první fáze výzkumu. Závěrečná část práce se věnuje interpretaci výsledků. Na základě výsledků výzkumu a testování je sestavena "cesta zákazníka službou" včetně vyprofilovaných "persón" -- archetypů zákazníků služby. Prostřednictvím "rezervoáru dobré vůle" jsou souhrnně prezentovány silné a slabé stránky služby. Závěrem jsou formulována doporučení pro inovace služeb. Hlavním doporučením je zjednodušit webové stránky, vysvětlit zákazníkům fungování konceptu Optiscont v místě prodeje a zaměřit se na propojení všech kontaktních míst služby.
Evaluating Quality of Service Design
Hejl, Daniel ; Feuerlicht, Jiří (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Architektura orintovaná na služby (SOA) je populární volbou systémové architektury a mnoho organizací na ni přechází aby lépe sladily možnosti IT s jejich podnikovými cíly. Mezi očekávání, která adopce SOA vyvolává patří například zvýšená efektivita, schopnost rychle reagovat na změny v obchodním prostředí a zlepšení návratnosti investic. Aby tato očekávání byla naplněna, velký důraz musí být kladen na správný návrh služeb. Navrhování služeb takovým způsobem, aby měly velkou míru znovupoužitelnosti a aby výsledný produkt byl dobře udržovatelný může být ale obzvláště náročné. Tato práce shrnuje způsoby, jakými se dají využít metriky měřící vlastnosti struktur návrhu systémů orientovaných na služby pro předpovídání problémů v návrhu služeb. V praktické části této bakalářské práce byl vyvynut nástroj na měření kvality návrhu služeb na základě jedné z metrik a byla demonstrována praktická použitelnost této metriky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   předchozí11 - 12  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.