Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh optimalizace IT infrastruktury
Smejkal, Tomáš ; Vinařický, Richard (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje moţná řešení optimalizace IT infrastruktury, využitím nových technologií jako jsou cloud computing, virtualizace koncových stanic a poskytování softwaru jako sluţby. Analyzuje současný stav IT infrastruktury v organizaci a navrhuje vhodné systémové a ekonomické řešení. Popisuje jednotlivé oblasti IT technologií a jejich výhody. Na závěr se zaměřuje na výběr nejvhodnější technologie a vyhodnocuje její ekonomický přínos pro podnik.
Analýza a výběr aplikační platformy pro podporu řízení IT společnosti
Kortus, Jakub ; Lorenc, Miroslav (vedoucí práce) ; Petrov, Kiril (oponent)
Diplomová práce se zabývá procesem výběru vhodné interní aplikační platformy pro potřeby konkrétní IT společnosti, která podniká v oblasti vývoje a implementace SW produktů pro podporu řízení kreditního rizika. Společnost čítá aktuálně 100 pracovníků a plánuje se v následujících letech rozrůstat s 25% tempem. Tento fakt klade značné nároky na efektivní, ale zároveň nákladově optimální soubor interních systémů pro podporu procesního řízení. V teoretické části práce je popsán obecný proces výběru dodavatele a jeho specifika při použití ve výběrovém řízení na dodavatele informačních systémů a dále postup procesní analýzy klíčových procesů, která je nezbytným metodickým základem. V praktické části je provedena samotná analýza klíčových procesů, na kterou jsou následně navrženy jednotlivé aplikace, které jsou navzájem integrovány a tvoří komplexní a ucelenou platformu pro podporu sledování, vyhodnocování a řízení celé IT společnosti. Hlavním přínosem práce je komplexní návrh aplikační infrastruktury, která by měla nahradit tu současnou a nevyhovující.
Charakteristika IT infrastruktury
Křena, Martin ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Juránková, Zdenka (oponent)
Tématem této diplomové práce je IT infrastruktura v podnicích v České republice. V dnešní době IT infrastruktura existuje ve všech podnicích, které se snaží uspět v konkurenčním boji. Výstupy (služby) IT infrastruktury je potřeba sledovat a řídit, aby podnik mohl co nejefektivněji podporovat své procesy. Pro sledování a řízení procesů je možné použít řadu nástrojů určených pro řízení podnikové informatiky. Práce se zabývá hodnocením úrovně řízení služeb IT infrastruktury. Cílem této diplomové práce je zhodno-tit úroveň řízení IT infrastruktury ve vybraném podniku. Tato práce stanovuje metodiku hodnocení úrovně řízení služeb IT infrastruktury, která je využitelná ve všech podnicích, bez ohledu na jejich zaměření. V závěru práce je tato metodika otestována na reálné spo-lečnosti z prostředí IT.
Optimalizácia nákladov vybraných častí IT infraštruktúry Mendelovej univerzity
Tomaníková, Martina
Cílem bakalářské práce je najít optimální řešení a tedy snížení nákladů při zachování efektivní správy vybrané části infrastruktury IT. Budou porovnány náklady na správu sítě a serverů v případě externí společnosti nebo interně v rámci univerzity. Pro analýzu budou použity metody porovnání nákladů, čisté současné hodnoty a SWOT analýza. Na základě výsledků analýzy a jejich vyhodnocení bude vypracován návrh řešení dané problematiky a vyhodnocený přínos práce pro univerzitu.
Nástroje společnosti Microsoft na podporu správy síťové infrastruktury a jejich soulad s normami ITIL
Kahoun, Jakub ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Čermáková, Dana (oponent)
Cílem této práce je vyhodnotit podporu procesů dle ITIL v. 3 pro správu IT infrastruktury v produktech společnosti Microsoft. Těžištěm je při tom Microsoft System Center Essentials jako řešení pro dohled a správu IT infrastruktury středně velkých firem. První část práce popisuje procesy, které podporují provoz IT infrastruktury a které budou srovnávány se SystemCenter Essentials. Popis procesů vychází z originálních publikací poslední verze ITIL. V druhé části je zprvu popsáno portfolio produktů společnosti Microsoft, které jsou zaměřeny na správu IT infrastruktury. Potom následuje popis Systems Center Essentials na základě vlastního testování aplikace. V závěru je provedeno srovnání podpory procesů dle ITIL. Pokud přímá podpora v System Center Essentials chybí, jsou zváženy další možnosti jako je customizace System Center Essentials nebo podpora prostřednictvím jiných produktů řady System Center.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.